Kraska

1. Data: 2021-12-11 17:40:37

Temat: Kraska
Od: Jozef Stanin <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kraśka to perfidny kłamca.

Dwa dni temu wszystkie media informowały:
https://www.rynekzdrowia.pl/Serwis-Szczepienia/Krask
a-w-Polsce-nie-bylo-zgonu-z-powodu-podania-szczepion
ki,227659,1018.html

Znalazłem stronę PZH, gdzie ewidencjonowane są NOPy i w nich zgony.
Zgonów jest wiele, choć na początku zabroniono lekarzom zgłaszać NOPy
i parodią jest przepis, że NOPy można zgłaszać dopiero po 14 dniach od
wyszczepienia.

http://www.pzh.gov.pl/serwisy-tematyczne/niepozadane
-odczyny-poszczepienne-covid-19/
^^ W najnowszych statystykach już występuje młodzież w wieku 14-16 lat.
Nie przeglądałem z z uwagą. Może są i młodsi.

--
Bo my jesteśmy dziś mniej pazerni
Roślinożerni, roślinożerni

(Zenon Laskowik, ,,Z tyłu sklepu", 1980 r.)

2. Data: 2021-12-19 00:35:27

Temat: Re: Kraska
Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Saturday, 11 December 2021 at 17:40:39 UTC+1, Jozef Stanin wrote:
> [...]
> Nam polędwica, ani schab
> Nie smakuje tak jak szczaw
>
> (Zenon Laskowik, ,,Z tyłu sklepu", 1980 r.)
pisali, że wśród zaszczepionych, smiertelnośc na covida jest na poziomie 7%
i twierdzili , że niska

3. Data: 2021-12-19 00:38:18

Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nam polędwica, ani schab
> Nie smakuje tak jak szczaw
>
> (Zenon Laskowik, ,,Z tyłu sklepu", 1980 r.)
tu masz wiarygodne dane ze Stanów
pełne kartoteki pacjentów, bez nazwisk

Found 16,375 cases where Vaccination-to-Onset Delay is 0 to 500 days and Vaccine is
COVID19 and Patient Died

ponad 16.000 zgonów jako skutek zaszczepienia
i liczba rośnie do 20.000

https://www.medalerts.org/vaersdb/findfield.php?TABL
E=ON&GROUP1=AGE&EVENTS=ON&VAX=COVID19&DIED=Yes&V2OCH
ECKED=ON&V2OLOW=0&V2OHIGH=500

Europa, Polska takie dane ukrywa, bo jest embargo

pacjent.gov.pl
Moderna - czy rośnie od niej sierść?
Upośledzenie funkcjonowania nerek a bez gorączkowe przeziębienia
Trumna
losartanum + indapamidum