Krążki cebulowe

1. Data: 2000-07-24 21:06:24

Temat: Krążki cebulowe
Od: "Janusz_S" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W USA dość popularne są krążki cebulowe, tzw, "onion rings".
Są bardzo smaczne. W związku z tym, mam pytanie, czy ktoś z Szanownych
Grupowiczów wie, z czego robione jest ciasto w którym smaży się krążki, i
wie jak je przyżądzić ?

Pozdrawiam
Janusz Sokołowski

1. Data: 2000-07-26 02:08:27

Temat: Re: Krążki cebulowe
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz_S <j...@p...com> w artykule
news:kd2f5.40866$pD2.859838@news.tpnet.pl pisze...
> [...]
> Są bardzo smaczne. W związku z tym, mam pytanie, czy ktoś z Szanownych
> Grupowiczów wie, z czego robione jest ciasto w którym smaży się krążki, i

Podobnie przyrządzane są pieczarki - niestety nie wiem jak - ale też pycha!

Piekło w gębie
Prosty i szybki przepis na skrzydelka
drink z koniakiem
Re: ser żółty