Re: Krążki kalmarów w cieście - jak?

Data: 2017-10-15 13:18:30
Temat: Re: Krążki kalmarów w cieście - jak?
Od: Trefniś <t...@m...com>

W dniu .10.2017 o 12:56 XL <i...@g...pl> pisze:

> [...]
nicze/maka-pszenna-krupczatka-typ-450

> Nie - tempura to ciasto, a panierka to sypka mieszanina.

Jeszcze rankiem Ikselka sprawiała wrażenie bardzo zaskoczonej, że można
produkty smażyć w cieście złożonym wyłącznie z płynu i mąki. A teraz jest
już specjalistką od tempury :)

https://kuchnia.wp.pl/tempura-idealne-danie-na-wykwi
ntne-przyjecie-6054907822445185a

"Japończycy także mają typową dla swojej kuchni panierkę. To tempura -
chrupiąca skorupka pokrywająca różne produkty."

No, ale jeśli według Ikselki tempura nie jet panierką, to Japończycy muszą
_koniecznie_ zmienić swoje tradycje kulinarne!

nicze/maka-pszenna-tortowa-typ-450

%C4%85ka-razowa-drobna-10kg-molino-iaquone

> NIE MÓWILIŚMY O MĄCE RAZOWEJ.

Nie krzycz, tracisz w ten sposób pewność przekazu!

Pisałaś o typie mąki jako wyróżniku jej granulacji - ja tylko udowodniłem,
że typ nie ma tu nic do rzeczy!

Typ-450 może być zarówno grubą krupczatką, jak i drobną mąką tortową!

Mąk wysokiego typu również można użyć do ciasta na panierkę!

Po co znów się wijesz...
Udowadnianie swojej racji za wszelką cenę jest zabawne zwłaszcza, jeśli
jest nią samoośmieszenie...

--
Trefniś