Re: Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady

From: "Chiron" <e...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady
Date: Sun, 18 Oct 2009 16:23:57 +0200

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:b37a41f4-b041-4a0f-b9ef-46493c8142ec@d5g2000yqm
.googlegroups.com...
On 18 Paź, 15:03, "Chiron" <e...@p...com> wrote:
> Użytkownik "Hanka"

> Jak to nazwać? Erystyka? Z całą pewnością- manipulacja. Hanko: mamy albo
> dwa
> teksty, albo dwóch dyskutantów, albo jedno i drugie. Ty starasz się
> wmówić,
> że z jednej strony jest tekst, z którym się wprawdzie nie zgadzasz,

Nigdzie czegos takiego NIE POWIEDZIALAM.
Napisalam to, co powyzej: Nie bronie tekstu.
Dla mnie to nie jest jednoznaczne z tym, co piszesz Ty.

> ale z
> drugiej jestem JA - i krytykujesz MNIE. Ściślej- moje zachowanie.

Tak.
Poniewaz zachowales sie dzisiaj jak udzielny ksiaze,
albo i wlasciciel psp.
Co znaczy: spieprzaj?
Czy na przyklad ja powiedzialam Ci kiedys: spieprzaj?
Czy Ty tutaj rzadzisz, ze komus kazesz stad SPIEPRZAC?
Problem w tym, że bnie zareagowałaś na użytkownika, piszącego tekst na miarę
dawnych osiągnięć bluzgacza, a widzisz mnie- samą moją reakcję. I o tę
asymetrię tu chodzi- i nie ma powodu udawać, że jest inaczej. Gdybyś
napisała: "dałeś mu odpowiedź adekwatną do jego postu, utrzymaną w tonie
podobnym"- napisała byś prawdę. Teraz- to, co piszesz- jest dla mnie tylko
zaciemnianiem obrazu sytuacji.

Nie pasuje mi to do Twoich dzialan pozagrupowych,
o ktorych tak wiele tu wspominales.
Do Twoich poszukiwan Prawdy i Dobra i do nieustannego
tegoz Dobra i Prawdy deklarowania.
Jak ktos taki moze powiedziec komukolwiek: spieprzaj?
To taki znak "STOP". Właśnie go postawiłem. Nie masz czasem dośćzwykłego
chamstwa, które się tu rozlewa- i mało kto mu daje odpór, a jak już ja
dałem- Ty kierując się swoimi sympatiami (bo tak to odbieram)- krzyczysz, że
nie mam prawa tego znaku stawiać- bo to nie ja jestem właścicielem grupy?!

> To nie
> kwestia gustu- ale twoj chęci dowalenia mi (tak to odbieram- nie po raz
> pierwszy).

Zle odbierasz.
I to jest TWOJ problem, a nie moj, jak piszesz ponizej.

> OK- to Twój problem- i zgodnie z tematyką grupy- może fajnie
> będzie, jak poszukasz sobie przyczyny- zamiast ściemniać, że z jednej
> strony
> jest tekst- a z drugiej moje zachowanie?

Jesli uwazasz, ze sciemniam, uwazaj sobie do woli.
Nie zamierzam Ci udowadniac, ze jest inaczej,
choc jest.
Tak uważam. To moje wrażenie. Dlaczego w takim razie nie odniosłaś się do
tego, co napisał Jesus- i nie zwróciłaś mu uwagi, że to jego postępowanie
jest niewłaściwe? Nawet dla pozoru tego nie uczyniłaś.

> PS:
> Zydokomuna to co najmniej ps polityka.
> Priapizm zas, to dla mnie medycyna, nie psychologia.
> OK- nie mówię, że nie. Choć do zrozumienia zachowań globcia psychologia
> jak
> najbardziej jest niezbędna- a nawet psychiatria

Moim zdaniem wystarczy odrobina cierpliwosci.
:)

Pozdrawiam ze srodka NARESZCIE slonecznego
i usmiechnietego popołudnia.
Obserwuj zatem naszą dyskusję z globem- któa jest niemalże kalką
poprzedniej. Może się dołączysz? Na razie stanęło na tym, że mam się od
niego odpierdolić- bo (według niego) 300 psychologów, dowolnie wybranych z
książki telefonicznej stwierdzi, że od KRK się wariuje i że ja jestem chory.

serdecznie pozdrawiam

Chiron