Re: Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady
Date: Sun, 18 Oct 2009 09:26:16 -0700 (PDT)

Jesus wrote:
> http://stwarzanie.wordpress.com/2009/10/06/czego-nie
-wiedzial-darwin/

> [...]
> historie o panu Bogu! Dodatkowo sens działa hierarchicznie, czyli to
> co powie samiec alfa (lub papa smerf w białej sutannie) ma większy dla
> nas sens!
>
> Religia to zespół reguł dla stada, więc jest to największy dowód na
> naszą ewolucję!
> Została stworzona w hierarchii stada dla wymuszenia posłuszeństwa
> jednej właściwej idei.
> Kreacjonizm to tylko pochodna racjonalizacji w tym wszystkim - efekt
> uboczny, druga woda pierdolenia głupot po pierwszej fazie wciskania

Tak , tak to jest że religia jest wymysłem ludzkim, aby uciec od tego
co rzeczywiste.
Ale zawęziłeś kreacjonizm do religii, i przez to go nie traktujesz
uczciwie, bo jest wiele teorii naukowych, które są kreacjonizmem, gdyż
nie wiemy wszystkiego o rzeczywistości, i gdy mamy 5 kamyczków z 10-u
kamyczków, to kreujemy sobie sens świata w danej teorii naukowej.
Tak jak np, w latach 50 naukowcy uważali że homoseksualizm jest
chorobą, czyli wykreowali sobie normę według tego co wtenczas chciało
widzieć społeczeństwo.
A teraz homoseksualizm jest normą. I też szczerze powiedziawszy
naukowcy kreują taką normę, gdyż jesteśmy obecnie cały czas bardziej
liberalni. Nie tyle badamy rzeczywistość jak właśnie kreujemy pewne
normy, ale myślę że ta norma jest lepsza, bo bardziej humanitarna.