Krecik

1. Data: 2005-08-22 15:15:49

Temat: Krecik
Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam go!! Po roku porazek wreszcie przyszedl czas zwyciestwa. Zadne srodki
tylko walka wrecz wspomagana wezem ogrodowym. Co dziwne to tuz po poludniu.

---
Zbyszek

2. Data: 2005-08-22 15:29:37

Temat: Re: Krecik
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał:
> Mam go!! Po roku porazek wreszcie przyszedl czas zwyciestwa.

Możnaby gratulować, gdyby nie stracony rok ;-)

Witam po przerwie spowodowanej urlopem, czyli bliższym kontaktem z naturą a
nie z komputerem!

--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

3. Data: 2005-08-22 21:09:44

Od: "Jacek Walewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam po przerwie spowodowanej urlopem, czyli bliższym kontaktem z naturą
> a nie z komputerem!

witaj Jurku!!
Długi miałeś ten urlop!!

Pozdrawiam Jacek Walewski też po urlopie

4. Data: 2005-08-26 09:52:34

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ciesz się tak, na pewno ma dużą rodzinę.

Edyta

5. Data: 2005-08-29 13:09:27

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Edyta Szajnóg wrote:
> Nie ciesz się tak, na pewno ma duż? rodzinę.
I vendeta morowana ;)
Ciekawe, czym zaatakuje z braku weza ogrodowego?

Pozdrawiam,
robal - certyfikowany hodowca kretow ;)

choroby gruboszów
ogromna grusza
cycas revoluta
Jest piach, a chce, zeby byla piekna trawa:)
czy ktos juz tam kupowal?