Kręgosłup po urazie, szukam specjalisty rehabilitanta

1. Data: 2006-03-14 09:35:34

Temat: Kręgosłup po urazie, szukam specjalisty rehabilitanta
Od: "Krzysztof" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Osoba 58 letnia złamała kręgosłup 6 i 7 kręg (kompresyjne).
Było to 4 miesiące temu, neurologicznie jest wszystko w porządku,
ortopedycznie jeszcze nie.
Chodzi cały czas w gorsecie ortopedycznym, przytrzymującym szyje i
kregosłup.
Przy niewielkich schyleniach czy dłuzszym siedzeniu odczuwa ból, ale z dużym
opóźnieniem, np. wieczorem, ale nie zawsze.
Czy to jest jeszcze za wczesnie zeby isc na jakąś rehabilitacje, czy może
już powinna coś w tym kierunku robic?
Proszę o rade, a może macie Państwo jakiegoś sprawdzonego specjalistę, który
mógłby zbadać i ocenić całąsytuację.
W szpitalu karzą czekać jeszcze miesiąc do kolejnego badania.

Pozdrawiam
Krzysztof
ksMAŁPAaxelpixel.com

2. Data: 2006-03-14 11:31:10

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osoba 58 letnia złamała kręgosłup 6 i 7 kręg (kompresyjne).
> Było to 4 miesiące temu, neurologicznie jest wszystko w porządku,
> ortopedycznie jeszcze nie.

zadaj te pytanie na forum http://www.rehabilitacja.pl - tam predzej
dostaniesz odpowiedz, tutaj niestety ciezko o fizjoterapeute

Tomasz

3. Data: 2006-03-14 14:09:50

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
> W szpitalu karzą czekać jeszcze miesiąc do kolejnego badania
Twojej mamie przyda się seria prądów selektywnych, które może zlecić np. dr
Głowacki (neurolog) w Warszawie.
Ogromne znaczenie ma prawidłowa dieta...
Podam adres jak będziesz ainteresowany.
Pozdrawiam Jurek.

4. Data: 2006-03-14 15:08:41

Od: "Krzysztof" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za pomoc.

5. Data: 2006-03-14 15:55:46

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje za pomoc.

smierdzi mi tu jakas tlusta wieprzowina w tej poradzie ;-)

Tomasz

6. Data: 2006-03-14 16:34:51

Od: "Wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mógłby zbadać i ocenić całąsytuację.
> W szpitalu karzą czekać jeszcze miesiąc do kolejnego badania.

Witam! Podejdź z mamą do jakiegoś rehabilitanta żeby wytłumaczył mamie jak ma
wykonywac cwiczenia izometryczne (chodzi tu o samo napinanie mięśni), niema
sensu Ci tłumaczyc tego przez neta bo to musi byc terapeuta przy tym żeby mógł
wyeliminowac błędy
Pozdrawiam Wiola

7. Data: 2006-03-15 08:58:53

Od: "Krzysztof" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niema
> sensu Ci tłumaczyc tego przez neta bo to musi byc terapeuta przy tym żeby

Tak, te ćwiczenia zalecił lekarz już w szpitalu i ćwiczy je cały czas. Ale
ZASTANAWIAM SIĘ CZY NIE POWINNA ĆWICZYĆ JUZ JAKIEŚ BARDZIEJ intensywne
cwiczenia ? Oczywiscie właśnie pod okiem jakiegoś specjalisty.

Krzysztof

Leczenie nadcisnienia w Warszawie
zszywanie lakotki
Badania