Kręgosłup - uraz

1. Data: 2004-01-28 00:44:05

Temat: Kręgosłup - uraz
Od: "Klakier" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam penetrujących temat.
Mam 19 lat. Ćwiczyłem na siłowni 3 lata z dobrymi wynikami, nieukrywam że
wiązałem z tym wielkie nadzieje na przyszłość. W zeszłe wakacje pojawił sie
problem. Z mojej winy, a raczej głupoty nabawiłem się poważnego urazu
kręgosłupa (na wysokości dysku L4 i L5) ucisk na rdzeń kręgowy. Miałem
robiony rezonans. Cierpnie mi noga,a lekarze mówią że już niebede mógł
trenować bo mam kręgosłup bardziej zniszczony niż nie jeden staruszek:(
Dlatego zwracam sie do Was z zapytaniem czy przechodzi ktoś, bądź
przechodził przez podobne "piekło"? I czy mam jeszcze szanse na przyszłość?

Bardzo dziękuję za pomoc.

2. Data: 2004-01-28 21:49:14

Temat: Re: Kręgosłup - uraz
Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wejdź na strone www.kregoslup.polbox.pl przepuklina krążkowa
fixrambo

3. Data: 2004-01-30 14:03:58

Od: "cika" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FIXRAMBO" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> wejdź na strone www.kregoslup.polbox.pl przepuklina krążkowa
> fixrambo

> sie
> przyszłość?

Dziekuje za linka. Jest to też przepuklina ale przedwszystkim lekarz
(neurochirurg), u którego byłem wczoraj powiedział że mam wąski rdzeń i do
tego ten ucisk kręgowy i dyskopatia. Powiedział kilka nie miłych rzeczy co
mnie czeka (kalectwo do 10 lat i absolutny zakaz ćwiczeń a nawet biegania)
dodał także że szykuje sie operacja. Pływać moge a raczej musze zdaniem
lekarza, lecz w wodzie chwyta mnie skurcz w nodze i nic z tego..

nowotwor piersi z przerzutami
gastrolog w W-ie - GDZIE
sprawozdawczosc POZ w 2004r
Coś na siwiznę?
Marskośc wątroby - ile z tym czyms można żyć i pytanko