Krem czekoladowy

11. Data: 2014-06-18 13:06:07

Temat: Re: Krem czekoladowy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jun 2014 12:59:40 +0200, Ikselka napisał(a):

> W życiu - te margaryny

A właściwie jeszcze gorsze tłuszcze, jakieś specjalne cukiernicze
badziewie.
Margarynę Kasię czy Palmę z Murzynkiem to nawet czasem stosuję, do
pieczenia, nie na krem, jak mi akurat masła zabraknie i nie ma sensu jechać
do sklepu specjalnie, a w zamrażarce zawsze mam jakąś kostkę.

> i zagęstniki oraz żelatyny? - wolę nie jeść.

I jeszcze gorsze rzeczy.

12. Data: 2014-06-18 14:50:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-17 21:37, Stokrotka pisze:

> Najłatwiej to kupić gotowy w proszku. Wsadzić do loduwki, mleko
> pszegotować, też do luduwki.
> !!!Pszegotować tylko tyle ile jest w opisie na opakowaniu.
> Gdy mleko ostygnie w loduwce(2h) zmiaksować zgodnie z informacją na
> opakowaniu, ewentualnie dodając miękkie masło i 1-2 łyżki kakao. I
> już. 5 min bicia i stoi jak drut.
> Bez kłopotu, pewnie, bezpiecznie (salmonella nie tknie proszkowego
> kremu).
> Mniej smaczny niż prawdziwy, ale uważam, że się nadaje.
> a... i lżejszy będzie niż na śmietanie bitej.

Stokrotne dzięki!

A biszkopt skąd wziąć? ;)

Ewa

13. Data: 2014-06-18 14:57:51

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2014 14:50, FEniks pisze:

> Stokrotne dzięki!
>
> A biszkopt skąd wziąć? ;)

Tysz kup :P

--
Pozdrówki
Anai

14. Data: 2014-06-18 15:01:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-17 23:13, Anai pisze:

> Ja robię taki: http://tort-czekoladowy.gu.ma/

Ta wersja będzie musiała jeszcze kilka lat na osiemnastkę poczekać. ;)
Na razie wariacja śmietanowo-czekoladowa z dodatkiem bez.

Ewa

15. Data: 2014-06-18 15:03:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-18 14:57, Anai pisze:

> Tysz kup :P

Ale to jusz wyjdzie wiencej nisz puł godziny.

Ewa

16. Data: 2014-06-18 15:51:16

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie umiem zrobić tortu w pół godziny.

Biszkopt należy upiec dzień wcześniej.
A potem to już tylko pszekroić ten biszkopt i pszełożyć tą masą zrobioną jak
na torebce napisali.
Druga część w1/2h się mieści. Fakt bez napisu, strojenia itp.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

17. Data: 2014-06-18 15:52:50

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stokrotne dzięki!
>
> A biszkopt skąd wziąć? ;)

Piekę dzień wcześniej, można też kupić gotowy w markecie,
ale mi nie smakują , mają zbyt wiele aromatu smakowego.

18. Data: 2014-06-18 15:54:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jun 2014 14:57:51 +0200, Anai napisał(a):

> Tysz kup :P

Się śmiej, ale podobno na tort bezowy są świetne gotowe blaty, aż mam
ochotę sprawdzić - a moze ktoś używał?
http://www.lubnica.eu/tort_bezowy.html
Szukałam w sklepach u nas, ale nigdzie nie znalazłam. Ktoś widział gdzieś?

19. Data: 2014-06-18 16:15:03

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisała:

> Druga część w1/2h się mieści. Fakt bez napisu, strojenia itp.

Tort bez napisu jest nieważny.

Jarek

--
Bierze się jeszcze z tuby
trzeba dać napis gruby

20. Data: 2014-06-18 17:15:23

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://foodmag.pl/blog/ganache-polewa-czy-krem/
> "(...)Natomiast gdy chcemy krem: czekamy, aż masa ostygnie, wstawiamy do
> lodówki i schładzamy. Później ubijamy ganache na puszysta masę. Masa
> powinna zwiększyć znacznie swoja objętość.(...)"

To, co ja robię, NIE jest ganaszem. Ganasz powstaje przez połączenie
czekolady ze śmietanką NIEubitą.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

gołąbki z kaszy jaglanej
Precz z mlekiem!
truskawki +
Trojański...