Krem nawilżający do twarzy dla faceta

1. Data: 2002-11-07 13:47:00

Temat: Krem nawilżający do twarzy dla faceta
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Możcie polecić coś w temacie? Chodzi o samo nawilżanie, bez natłuszczania.
Z góry dzięki.

Pozdrawiam, Seva.
--
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2002-11-07 13:53:21

Temat: Re: Krem nawilżający do twarzy dla faceta
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możcie polecić coś w temacie? Chodzi o samo nawilżanie, bez natłuszczania.
> Z góry dzięki.

Ja kupilam ostatnio z firmy Dax Cosmetics. Jest nawilzajacy i poltlusty.
Seria nazywa sie Dax Man czy cos w ten desen. Opakowanie szaro-granatowe,
objetosc 50 ml, cena= 13 zl. Ja akurat kupilam poltlusty, bo akurat
najbardziej potrzebny byl ten, ale jest tez ten nawilzajacy. Poltlusty ma
wspanialy zapach i z tego, co wiem, to ciekawy kremik, dobrze dziala.
Nawilzajacy jest przeznaczony do cery normalnej, mieszanej i tlustej. Sa
jeszcze dezodoranty z tej serii, wody po goleniu itp. No, a kremik tani, bo
np. AA kosztowal 20 zl.

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-07 14:01:46

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Nawilzajacy jest przeznaczony do cery normalnej, mieszanej i tlustej. Sa
> jeszcze dezodoranty z tej serii, wody po goleniu itp. No, a kremik tani,

A do tego nawilzacz pod krem:-)
Chociaz facetowi pewnie by sie nie chcialo tego stosowac. Ale moim zdaniem
jest super wiec polecam
Kropelka

1. Data: 2002-11-07 14:15:01

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka* <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał(a) w wiadomości

> A do tego nawilzacz pod krem:-)

To po co krem?
Dwa razy się smarować?

Pozdrawiam, Seva.
--
[Najlepsza książka kucharska] http://puszkkka.vege.pl/

1. Data: 2002-11-07 14:17:00

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <m...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Jest nawilzajacy i poltlusty.

To może taki będzie dobry, bo mi w pracy strasznie twarz wysycha od
grzejników i robia się takie suche plamki na skórze.

> AA kosztowal 20 zl.

AA to firma, tak?

Pozdrawiam, Seva.
--
[Portal Wisznuicki] http://vrinda.net.pl/

1. Data: 2002-11-07 14:17:43

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> AA to firma, tak?

Jak tak w skrocie nazywam to AA, firma tak naprawde nazywa sie Oceanic, a
"AA" jest napisane na wszystkich ich produktach ;)
Kruszyna
PS. Ja niezauwazylam, zeby ten poltlusty pozostawial jakas tlusta warstwe na
twarzy, no ale stosowany jest przy skorze naprawde suchej, a kazda skora
jest inna, jak wiadomo. Chociaz przy tym, co piszesz, to tez bym sie
zdecydowala na poltlusty.
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-07 15:18:49

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...lp> napisał w wiadomości

> Możcie polecić coś w temacie? Chodzi o samo nawilżanie, bez
natłuszczania.

Prawde mowiac tez sie rozgladam. Wiem, ze jest dostepny Dax i AA, nie
wiem, jakiej jakosci. Szukalam serii kremow Nivei dla mezczyzn -
widzialam na stronie, ktos kiedys mowil, ze jest dostepna w Polsce, ale
chyba jednak nie :-( A moze jednak?

Gosia

1. Data: 2002-11-07 15:24:46

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kropelka* <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał(a) w wiadomości

> To po co krem?
> Dwa razy się smarować?

Bo to jest nawilzacz pod krem. Sam nie jest za przyjemny.. klei sie i jakos
tak .. ale za to z kremem daje super efekty
Kropelka

1. Data: 2002-11-07 15:55:57

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiem, jakiej jakosci. Szukalam serii kremow Nivei dla mezczyzn -
> widzialam na stronie, ktos kiedys mowil, ze jest dostepna w Polsce, ale

Nie jest

1. Data: 2002-11-07 17:24:43

Temat: Re: Krem nawilżajšcy do twarzy dla faceta
Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia <g...@b...org> wrote:
> wiem, jakiej jakosci. Szukalam serii kremow Nivei dla mezczyzn -
> widzialam na stronie, ktos kiedys mowil, ze jest dostepna w Polsce, ale
> chyba jednak nie :-( A moze jednak?

A tak w ogóle to możecie polecić coś na skutki chyba alergii albo czegoś
dziwnego? Zapodaję o co chodzi - gdy mój mąż się umyje i wytrze
ręcznikiem zaczyna go swędzieć skóra (jest w niektórych miejscach
przetłuaszczająca się, a w innych wręcz preciwnie). Twierdzi, że świeżo
wyprany ręcznik tak nie działa, działa natomiast jeżeli dany ręcznik
(czysty) poleży sobie w szafie - co by sugerowało uczulenie na jakieś
draństwo, roztocza czy inne pleśnie. Czy istnieją jakieś balsamy które
mogłyby to objawowo złagodzić? Smarował się różnymi, ale wątpię, by
tutaj chodziło jedynie o wysuszenie skóry, jezeli "efekt ręcznika" jest
prawdziwy...

Wiem, że sporo tu alergiczek, więc może któraś co poradzi :)

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

KOSMETYCZKA W WAWIE
Puder
krem do rak
Co do twarzy dla 30stolatki