Krem z Qry [OT]

1. Data: 2003-11-07 19:11:19

Temat: Krem z Qry [OT]
Od: "andie" <t...@k...NoSpAm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mogłby ktos uszczknac rabka tajemnicy zrobienia dobrego kremu z kurczaka ?

pozdro Andrzej

1. Data: 2003-11-08 18:07:45

Temat: Re: Krem z Qry [OT]
Od: "andie" <t...@k...NoSpAm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wierze, ze nikt nie zna przepisu na krm z kury ...
Please!

1. Data: 2003-11-08 18:24:16

Od: "andie" <t...@k...NoSpAm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy chodzi ci o zupe-krem z kury ?
>

> Ewcia

o nic innego wlasnie :o)

1. Data: 2003-11-08 18:26:05

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

--
Niesz !

1. Data: 2003-11-08 19:35:37

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bojcd1$irp$1@atlantis.news.tpi.pl,
andie <t...@k...NoSpAm.pl> a écrit:

> o nic innego wlasnie :o)

Aha...
No coz, nigdy nie robilam; ale wg "Kuchni Polskiej" gotujesz rosol z 40
dag kury i 15 dag wloszczyzny (woda :1,5 l), obierasz mieso ze skory,
mielisz i laczysz z rosolem. Zageszczasz 1-2 dag maki (wymieszac z pol
szklanki zimnego rosolu), zagotowujesz i solisz. Nastepnie 2 zoltka
rozmacasz z 1/8 l kremowki i dodajesz do rosolu.
W "Kuchni Polskiej" nie ostrzegaja, ale po dodaniu zoltek i smietany
lepiej juz nie doprowadzac do wrzenia...

ps. KP zaleca podawanie z groszkiem ptysiowym lub z grzankami, ja tam
bym pietruszka posypala...

Ewcia,
w trakcie curry z kozlecia :-)

--
Niesz !

1. Data: 2003-11-11 12:07:24

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:3fad4471$0$11226$636a55ce@news.free.fr,
Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> a écrit:

> [...]
> W "Kuchni Polskiej" nie ostrzegaja, ale po dodaniu zoltek i smietany
> lepiej juz nie doprowadzac do wrzenia...

Dostalam wiadomosc na priva ze przepis wychodzi bardzo dobrze. Moze
wykonawca sie pochwali ? :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-11-11 17:52:33

Od: "andie" <t...@k...NoSpAm.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
:
:
: Dostalam wiadomosc na priva ze przepis wychodzi bardzo dobrze. Moze
: wykonawca sie pochwali ? :-)
:
:
: Ewcia

Sorki, ale zajety bylem [aczkolwiek juz nie kremem;>]. No cóz, musze
przyznac, ze krem wyszedl extra profesionalnie, wszystko jednakze zalezy od
dobrego rosolu (bulion)
Dzieki

P.S. i oczywiscie nie podgrzewac zbyt mozno po dodaniu zóltek

pieczone: karkowka i boczek
Panie Jurku , prosze o lepszy przepis na PYZY
Kacza krew do czerniny - gdzie kupic w Wawie?
jarzebiak
Panie goraco prosze o pomoc