Krety

1. Data: 2002-05-20 10:14:15

Temat: Krety
Od: "Jacek" <n...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecamy dźwiękowo-wibracyjne odstraszacze kretów. Cena 70 zł/szt Faktury
VAT.
Polska produkcja, solidne wykonanie. Skuteczny tam , gdzie gleba nie jest
piaszczysta i sucha.
Zapytania o szczególy na a...@p...onet.pl

2. Data: 2002-05-20 11:08:33

Temat: Re: Krety
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@t...com> napisał w wiadomości
> [...]
> VAT.
> Polska produkcja, solidne wykonanie. Skuteczny tam , gdzie gleba nie jest

O! A nie mówiełem kiedyś, ze wibrator? To drwiliście ze mnie.... :-(
Okazuje się, ze nowoczesność idzie szybkimi krokami i wibrator + magnetofon
to jest dopiero to! :-)))))))))
Tylko problemem pewnie jest zapewne repertuar muzyczny... Ale myślę że BoG
jakiś dopasuje! :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2002-05-20 21:16:59

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> wrote in message

> [...]
> to jest dopiero to! :-)))))))))
> Tylko problemem pewnie jest zapewne repertuar muzyczny... Ale myślę że BoG

Wciągam do mojego programu badawczego - teraz to będzie :"Muzyka a rośliny i
zwierzaki ogrodowe". Z wibracjami i chyba nie będzie tak trudno ale gorzej
te faktury VAT. Wiem jak to zaksięgować ale wykorzystanie dla kretów muszę
jeszcze przemyśleć.
:-)
BoG

Re: jakie winogrona?