Krewetki czy rozmrażać ?

1. Data: 2004-11-24 17:41:07

Temat: Krewetki czy rozmrażać ?
Od: "Krzysiek.b" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kupiłem gotowane mrożone krewetki duże.
Chce zrobić w cieście na głębokim oleju.
Czy je wcześniej rozmrażać,czy od razu na olej?

dzięki
Krzysiek.b

1. Data: 2004-11-24 20:13:38

Temat: Re: Krewetki czy rozmrażać ?
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 24 novembre 2004 ŕ 18:41:07, vous écriviez :

> kupiłem gotowane mrożone krewetki duże.
> Chce zrobić w cieście na głębokim oleju.
> Czy je wcześniej rozmrażać,czy od razu na olej?

Nigdy nie probowalam robic bezposrednio zamrozonych. Rozmrazam zreszta
w marynacie (cytryna, olej, czosnek, cebula, dragonka) co im bardzo
pomaga :)

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-11-24 22:25:37

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli chcesz zamrożony produkt wrzucić od razu na patelnię to miej w
pogotowiu
- Pokrywkę lub
- Gaśnicę lub
- Tel kom. z wybranym nr 998

Odradzam wrzucania produktów głęboko mrożonych na rozgrzny olej.Mogą
zawierać b.duże ilości wody, tzn glazury. Najlepiej rozmrozić i koniecznie
przepłukać wodą a później odsączyć. Przynajmniej część chemii się wypłucze,
a i smak będzie inny.

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2004-11-25 12:10:35

Od: Jerzy Kozłowski <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy nie probowalam robic bezposrednio zamrozonych. Rozmrazam zreszta
> w marynacie (cytryna, olej, czosnek, cebula, dragonka) co im bardzo
> pomaga :)
>

> Ewcia

a co to jest dragonka?
pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2004-11-25 23:04:46

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 25 novembre 2004 ŕ 13:10:35, vous écriviez :

Mala czerwona papryczka.

ps. nie papryka :)

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-11-26 11:25:03

Od: Jerzy Kozłowski <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mala czerwona papryczka.
>
> ps. nie papryka :)
>

> Ewcia

ponial ,spasibo...
Jerzy

Cappucino
Poszukukję-amerykański e naleśniki puszyste
160g kaszy manny
Noze kuchenne....
polecam tartę alzacką pascala