Krioterapia?

1. Data: 2008-07-15 12:55:48

Temat: Krioterapia?
Od: "fotografffffff" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dostałem skierowanie na krioterapię. Słyszałem o tym wiele dobrych opini,
ale nie mogę znaleźć relacji ludzi z pobytu w tym wynalazku. Czy to jest
całkowicie bezpieczne? Jakoś mnie przeraża stanie 2-3 minuty w
temperaturze -100*... Czy mam się czego obawiać czy zniosę to w miarę
przyzwoicie? ;).

2. Data: 2008-07-15 14:25:11

Temat: Re: Krioterapia?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fotografffffff" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> całkowicie bezpieczne? Jakoś mnie przeraża stanie 2-3 minuty w
> temperaturze -100*... Czy mam się czego obawiać czy zniosę to w miarę

mi bardzo pomagalo na zwyrodnieniowe bole kregoslupa i na ostrogi. ale ja
mialam miescowo, nie wchodzilam do komory.

3. Data: 2008-07-15 15:08:13

Od: "Michał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyzwoicie? ;).
> Pozdrawiam
> Też słyszałem i na własnym ciele mogłem się przekonać o dobrej stronie
Choć miałem ją miejscowo.
Ale zabiegi w komorze o temp. poniżej -100*C, są bezpieczne, chodzi się tam,
trzeba (można) założyć rękawice, skarpety, ewentualnie nauszniki, czapkę. Po
tych paru minutach należy wskoczyć na rower treningowy, czy pogimnastykować
się.
Pozdrawiam, Michał ( www.stempel.alias.pl )

4. Data: 2008-07-15 15:08:58

Od: "Michał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2008-07-15 15:09:05

Od: "Michał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tych paru minutach należy wskoczyć na rower treningowy, czy pogimnastykować

prosba o przetlumaczenie terminu na lacine
Plamki na ciele
Re: bóle w mięsniach (jak od użądlenia trzydziestu pszczół)
Re: bóle w mięsniach (jak od użądlenia trzydziestu pszczół)
Myślenie nie boli....