Krochmalenie

1. Data: 2008-03-14 12:43:30

Temat: Krochmalenie
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

DZIEWCZYNY!!
Ta, ktora wymyslila polaczenie wikolu z ługa powinna dostac Nobla. Czuj sie
juz uhonorawana przeze mnie.

--

Pozdrawiam Ula, Wrocław

2. Data: 2008-03-14 16:58:08

Temat: Re: Krochmalenie
Od: QBASKA <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy możesz przybliżyć ten temat? Jak sie ma wikol do ługi?

3. Data: 2008-03-14 20:46:38

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "QBASKA" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
Czy możesz przybliżyć ten temat? Jak sie ma wikol do ługi?

Do wikolu dolalam lugi. Jest sztywnijsze no i ladniej pachnie. Poporcji nie
dodam, bo dawalam "na oko". Wyszlo dobrze, a co najwazniejsze to szybko.

--

Pozdrawiam Ula, Wrocław

4. Data: 2008-03-14 21:46:35

Od: "alicja As" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy robiłaś to na kolorowych rzeczach? Zastanawia mnie czy nie zmieniają się
kolory i nie matowieją?
Pozdrawiam Ala

5. Data: 2008-03-15 13:26:35

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alicja As" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> A czy robiłaś to na kolorowych rzeczach? Zastanawia mnie czy nie zmieniają
się
> kolory i nie matowieją?
> Pozdrawiam Ala
nie, nie matoweja, kolor sie nie zmienia

--

Pozdrawiam Ula, Wrocław

6. Data: 2008-03-15 14:11:25

Od: QBASKA <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do wikolu dolalam lugi. Jest sztywnijsze no i ladniej pachnie. Poporcji nie
> dodam, bo dawalam "na oko". Wyszlo dobrze, a co najwazniejsze to szybko.

Bardzo dziekuje za wyjasnienie problemu.... ale ja troche się boję

7. Data: 2008-03-15 14:37:42

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "QBASKA" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com.
..
> [...]
szybko.

Bardzo dziekuje za wyjasnienie problemu.... ale ja troche się boję

Zrób próbkę 5 oczek na 5 rzędów, albo na samej nitce. Nic tak nie
przekonuje jak własnoręczny eksperyment.

8. Data: 2008-03-15 16:33:46

Od: Usia <u...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:6bd69917-ee7f-43de-b502-5d1da390a6ad@
> [...]
>
> Zrób próbkę 5 oczek na 5 rzędów, albo na samej nitce. Nic tak nie
> przekonuje jak własnoręczny eksperyment.

Witam , ja od zeszlego roku krochmalę miksturą ługa+vikol i naprawdę
nic nie zmienia koloru , nawet powiem tak- żółty kolor na
wielkanocnych kordonkowych jajkach jest bardziej
intensywny ...POLECAM !!!

9. Data: 2008-03-16 11:36:26

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Usia" <u...@e...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com.
..
> [...]

nic nie zmienia koloru , nawet powiem tak- żółty kolor na
wielkanocnych kordonkowych jajkach jest bardziej

A jakie proporcje stosujesz?

10. Data: 2008-03-17 10:41:12

Od: Usia <u...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Mar, 12:36, "lemonka" <a...@a...com> wrote:
> [...]
> nic nie zmienia koloru , nawet powiem tak- żółty kolor na
> wielkanocnych kordonkowych jajkach jest bardziej

Trudno mi powiedzieć , bo robię "na oko"
Mysle, że 1:1 będzie ok dla mocnego usztywnienia ( np. szydełkowego
jajka )

Nawlekańce i zawijasy
haft krzyżykowy
troche off-topic ale bardzo powazna sprawa
INFO.
usztywnienia koszyczków - pomocy!!!