Kropelli AQify?

1. Data: 2003-12-17 09:52:27

Temat: Kropelli AQify?
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

A te krpoelki do oczu co mam stosować (cholernie drogie) to rzeczywiście coś
dobrego czy lekarski marketing (sprzedają na miejscu w salonie, podobnie jak
płyn AQsept, który mnie przeraża...)
Robią mnie w balona? Może są jakieś tańsze kropelki do podrażnionych
soczewkowych oczu?
agatka

2. Data: 2003-12-17 10:43:58

Temat: Re: Kropelli AQify?
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <A...@i...com> napisał w wiadomości
> A te krpoelki do oczu co mam stosować (cholernie drogie) to rzeczywiście
coś
> dobrego czy lekarski marketing (sprzedają na miejscu w salonie, podobnie
jak

caly wspolczesny przemysl medyczny bazuje na nieszczesciu i naiwnosci
innych.
Wyciagnij te paskudztwa z oczu i zaloz okulary.

3. Data: 2003-12-17 13:01:50

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

No raczej dziękuję - mam dużą wadę i uważam że soczewki to wspaniały
wynalazek, który strasznie ułatwia życie i w ogóle jak bym miała dużo kasy
to bym wspierała postęp okulistyki bo chciałabym kiedyś nie mieć kłopotów z
oczami, widzieć normalnie...
agatka

4. Data: 2003-12-17 14:56:20

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

brp90g$lvd$...@k...task.gda.pl,
agatka <A...@i...com>:
> [...]
> w salonie, podobnie jak płyn AQsept, który mnie przeraża...)
> Robią mnie w balona? Może są jakieś tańsze kropelki do podrażnionych

Istnieja tansze (np. Tears Naturale II), ale istotnie te z hialuronianami sa
znakomite.
W aptece dostaniesz bez recepty tansze krople z hialuronianem bez
konserwantu, w dodatku w specjalnym bezpiecznym dozowniku zachowujacym
sterylnosc, ktory mozna uzywac 3 miesiace po otwarciu. Nazywaja sie
Hylo-Comod, kosztuja 36zl za 10ml, czyli zdecydowanie taniej od Aquify. Tyle
ze na ogol nie ma w aptece na biezaco - kaz zamowic z hurtowni i najpozniej
na drugi dzien beda.
Tylko jesli zamierzasz je nosic np. w malej torebce, to jest to nieco
wieksze opakowanie.

--
Robert

5. Data: 2003-12-18 07:17:15

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
najpozniej
> na drugi dzien beda.
> Tylko jesli zamierzasz je nosic np. w malej torebce, to jest to nieco

Dzięki serdeczne. Idę kupić te Hylo-Comod bo różnica w cenie faktycznie
znaczna.
Wielkie buziaki i Wesołych Świąt!
agatka

6. Data: 2003-12-18 17:31:19

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

brrka0$7ek$...@k...task.gda.pl,
agatka <A...@i...com>:

> Dzięki serdeczne. Idę kupić te Hylo-Comod bo różnica w cenie
> faktycznie znaczna.

Aquify najtaniej widzialem w Fielmannie, 26zl za flakon 5ml.

To jest nowy preparat - jakby w aptece nie wiedzieli, o co chodzi, to tu
jest link do popularnej hurtowni:
http://www.prosper.pl/oferta/s/l_24903.htm

Natomiast tutaj mozesz przeczytac raport z badania klinicznego HyloComodu:
http://www.okulistyka.com.pl/03_nr_1_art12.htm

zycze ustapienia objawow!

--
Robert

7. Data: 2003-12-19 11:12:26

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.prosper.pl/oferta/s/l_24903.htm
>
> Natomiast tutaj mozesz przeczytac raport z badania klinicznego HyloComodu:

Wow, mnie skasowali za Aqufy 5ml - 50 PLN!!!
Z tego co wyczytałam nie wynika jednak że ten HyloComod mozna używać przy
soczewkach - jest tam nawet cos o czynnikach wykluczających... Jesteś
pewien, że mogę?
agatka

8. Data: 2003-12-19 14:05:14

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

brumeo$45v$...@k...task.gda.pl,
agatka A...@i...com:

> Wow, mnie skasowali za Aqufy 5ml - 50 PLN!!!
:(

> Z tego co wyczytałam nie wynika jednak że ten HyloComod mozna używać
> przy soczewkach - jest tam nawet cos o czynnikach wykluczających...
> Jesteś pewien, że mogę?

Tak.
Jesli mozesz Aquify, to tym bardziej mozesz HyloComod. Ten ostatni nie
posiada w ogole konserwantow, a wiec jest bezpieczniejszy. Aquify posiada
natomiast specjalnie dobrany konserwant, ktory szybko po podaniu się
rozkłada.
W obydwu substancje aktywna (nawilzajaca) stanowi hialuronian sodu.

Trudno o lepiej tolerowany preparat niz HyloComod - mozesz byc spokojna.

--
Robert

za niski poziom glukozy
mocz u dziecka