Krople do oczu

1. Data: 2004-02-09 18:35:14

Temat: Krople do oczu
Od: "Darol" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przepisano mi krople do oczu : mibalin, atecortin i sulfanizolon
Jak dotad nigdy nie uzywałem kropli do oczu i stad moje pt\ytanie:
Czy to narmlne ze Sulfanizolon przez chwilke piecze?
Czy to normalne ze mam mocno poszerzoną źrenicę i widzę tym okiem troche
inaczej

Bardzo prosze o porade w tym temacie i z góry bardzo serdecznie dziękuję

Darek

2. Data: 2004-02-10 16:26:21

Temat: Re: Krople do oczu
Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po zawiesinie Atecortin widzenie jest zawsze zamglone.
Ale rozszerzenie źrenicy - nie rozumiem?
Mnie generalnie wszystkie krople do oczu (a użyałem Betadrin, Lacrimal,
sulfacetamid, opthicor) szczypia, ale później jest już OK.

KF

3. Data: 2004-02-10 20:37:21

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darol" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> inaczej
>
> Bardzo prosze o porade w tym temacie i z góry bardzo serdecznie dziękuję

Mibalin powoduje lekkie poszerzenie zrenic, ale rownomierne i w obu oczach
( pod warunkiem prawidlowego ich zakropienia )

casus

Asymetria ciała
pragnienie
skierowanie na badania
łuszczyca
boli kręgosłup, kup dzisiejszy Teletydzień