Krople do oczu

1. Data: 2007-12-02 10:07:21

Temat: Krople do oczu
Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Prosze mi polecic krople do oczu (do odswiezania zmeczonych oczu, np
przy pracy przy komputerze)
ktore moge brac codziennie i nie wywoluja skutkow ubocznych. I sa
dostepne bez recepty.

2. Data: 2007-12-02 11:23:20

Temat: Re: Krople do oczu
Od: pulsar <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowiecki Agent napisał(a):
> Prosze mi polecic krople do oczu (do odswiezania zmeczonych oczu, np
> przy pracy przy komputerze)
> ktore moge brac codziennie i nie wywoluja skutkow ubocznych. I sa
> dostepne bez recepty.

Nie wiem czy pytasz poważnie, czy żartujesz,
Twój nick nie zachęca do pomocy...
Zgłoś się do okulisty i opowiedz o objawach.
Mnie po stosowaniu wielu środków pomógł
dopiero Betadrin, ale to na receptę...
Kilka sekund po zakropleniu bardzo szczypie,
ale później przez cały dzień jest OK.

pulsar

Doprawdy możemy zbyt mało - jednakowoż
skierować się w dobrą stronę, wiedzieć
- to w istocie wszystko, co w życiu mieć można.
/K.Deschner/

3. Data: 2007-12-02 13:24:24

Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pulsar napisał(a):

> Nie wiem czy pytasz poważnie, czy żartujesz,
> Twój nick nie zachęca do pomocy...

a co ma do tego nick, i w czym 'pulsar' ma byc lepszy i dlaczego niby
zachecajacy?

> Zgłoś się do okulisty i opowiedz o objawach.

przeczytaj jeszcze raz mojego posta, chodzio zwykle zmeczenie oczu, cos
jak krople 'swietlik'

P.

4. Data: 2007-12-02 14:04:18

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowiecki Agent wrote:

> [...]
> przy pracy przy komputerze)
> ktore moge brac codziennie i nie wywoluja skutkow ubocznych. I sa

ja używam Lacrimal, pomaga chociaż nie najlepiej

ale tak naprawdę, to pomóc może tylko dobry monitor LCD, równomierne
oświetlenie pokoju, prawidłowe ustawienie monitora, wyeliminowanie
refleksów. Reszta to wyciskanie pryszczy choremu na ospę.

--
www.vegie.pl

5. Data: 2007-12-02 14:26:03

Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy pracy przy komputerze)
> ktore moge brac codziennie i nie wywoluja skutkow ubocznych. I sa

Np. Hyabak (typu "sztuczne łzy"), nożna także Polcrom - ale te mają już
działanie p-alergiczne...

sure

jak zyc zdrowiej? - woda..
Re: orzeszku ....
Re: Prostytutka odporna na AIDS....
...zmarł po pierwszej w życiu wizycie u lekarza
niemoznosc wziecia glebokiego oddechu