Re: Krople do oczu -które??

From: "RobertSA" <u...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Krople do oczu -które??
Date: Mon, 16 May 2005 19:16:38 +0200

5...@n...onet.pl,
Aska <a...@o...pl>:

> Aktualnie mam Homeoptic - tylko nat ych pisało ze mozna zakraplac na
> soczewki kontaktowe

Nie ma w lekospisie, nazwa "pachnie" mi homeopatią...

> Ulotka Artelacu mowi tylko o soczewkach twardych , o miekkich nic nie
> wspomina

Nie mozna na soczewki.

> Ulotka Tears Naturale II w ogóle nic nie pisze o soczewkach
>
> Nie wiem jak z Tears Naturale free

obydwa mozna stosowac na soczewki

> Dacrolux

jak najbardziej

> Hylo -comod chyba
> mozna??-tylko ciut drogowaty etc czy mozna je zakraplac na soczewki

jak najbardziej, jest bez konserwantow w specjalnie dlugosterylnym
opakowaniu i ten goraco polecam; badania kliniczne pokazują, ze preparat
jest bardzo skuteczny w leczeniu dolegliwosci suchego oka, ja jako pacjent
moge potwierdzic z wlasnych doznac, ze dzialaly mi najlepiej i najdluzej
wystarczaly

> bądź moze jakies jeszcze inne sa kt nie wymieniłam w miare rozsądnej
> cenie ??

Jest jeszcze kilka preparatów z tym samym co HyloComod ale drozsze i/lub w
gorszym opakowaniu.

> A kolejne pytanie to jak czesto je zakraplać ??

Stosownie do odczuc - poczatkowo nawet co godzine, potem kilka razy
dziennie.

I starac sie mrugac przy komputerze.

--
Robert