Krostki na pupie..

1. Data: 2004-06-28 21:28:03

Temat: Krostki na pupie..
Od: "michal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów ...
Mam taki mały problem .. wlasciwie nie ja a moja dziewczyna .. otóż ma na
pupie takie krostki bez koloru mozna powiedziec .. takie jakby wypukłe
kropki które czynią jej pupę troche szorstką .. wyskakują jej tez takie małe
syfki.co z tym zrobic ? jak sie pozbyc .. ? moze jakas maść ? albo do
jakiego lekarza ? ..

Pozdrawiam
MO
z gory dziekuje ...

2. Data: 2004-06-29 06:05:04

Temat: Re: Krostki na pupie..
Od: "lamer" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

albo do
> jakiego lekarza ? ..

tak do dentysty :)

3. Data: 2004-06-29 08:39:15

Od: "Rafał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
małe
> syfki.co z tym zrobic ? jak sie pozbyc .. ? moze jakas maść ? albo do

To trądzik. Leczyć!!!

4. Data: 2004-06-29 11:10:12

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Jun 2004 10:39:15 +0200, Rafał wrote:

> To trądzik. Leczyć!!!

A Rafał to jasnowidz. Uciekać!!!

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

5. Data: 2004-07-01 13:12:09

Od: "michal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> albo do
>
> tak do dentysty :)

Trzeba przyznać ze nie lada z ciebie powojenny żartowniś .. :D
P.S. Fajna grupa ;)

MO

6. Data: 2004-07-15 18:23:00

Od: w...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Też miałam takie krostki... to alergia (przynajmniej tak było w moim wypadku).
I to wcale nie alergia na jeden produkt; w moim przypadku na mleko, białko
kukurydziane i krem antycelulitowy.

Wykryłam, wycofałam z użycia i po kłopocie.

A tak szczerze? zapytajcie sie dermatologa.

Gruczoł krokowy
Jak się nazywa substancja zawarta w pomidorach, która usuwa wolne rodniki z organizmu?
ceclor a ciąża
Poród Solec
Stomatolog w Krakowie