Krosty na penisie, POMOCY!

1. Data: 2003-08-16 19:33:07

Temat: Krosty na penisie, POMOCY!
Od: "BlaBla" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce sie wybrac do specjalisty Kurnego.
Ale moze Wy mi pomozecie.
Od dłuzszego czasu (kilka lat), mam krosty na penisie.
Są one troche jasniejsze od skory.
Nie mialem duzo partnerek, takze nie zarazilem sie
tego. Chyba ?
Do tej pory mi to nie przeszkadzalo. Ale zmienilo sie
i chcialbym sobie pomoc.

Czy moze wiecie jak to usunac, jakoms masc urzyc.
Czy moze wybrac sie do skórnego?

2. Data: 2003-08-18 11:03:22

Temat: Re: Krosty na penisie, POMOCY!
Od: "Jarek" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BlaBla" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Do tej pory mi to nie przeszkadzalo. Ale zmienilo sie
> i chcialbym sobie pomoc.
>
> Czy moze wiecie jak to usunac, jakoms masc urzyc.

Z tego typu problemami do dermatologa.

3. Data: 2003-08-20 15:23:17

Od: "" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Konkretnie do wenerologa..mozesz miec opryszcze np mopgles sie zxarzic
podczas sexu oralnego..
idz niech cie ktos zobaczy i napisz co to bylo.pa

4. Data: 2003-08-20 22:35:32

Od: "AM" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podczas sexu oralnego..
Hmmm... a mnie uczono na studiach medycznych, ze wirus opryszczki na
narzadach plciowych to zupelnie inny wirus niz ten na wargach (na twarzy).
Z resztą określenie "krosty" w dermatologii oznacza pęcherzyki wypełnione
ropą!!! Sądzę, że raczej chodziło o małe brodawki, które mają bardzo często
mężczyźni po zarażeniu się jakimś wirusem z grupy HPV.
Pozdrawiam wielce oburzony!
Adam Marzec
z...@w...pl

NIE WIEM DLACZEGO...
jaki koszt usuniecia brodawki - laserem ?
Coś na pieprzyki
HIV nie równa się AIDS
Embolizacja mięśniaków