Krusy ukladania kwiatow...

1. Data: 2002-06-02 17:32:35

Temat: Krusy ukladania kwiatow...
Od: Sebastian Stoff <s...@A...stoff.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, przepraszam jesli to nie ta grupa... ale nie moge nigdzie znalezc
informacji o kursach ukladania kwiatow. Ni chidzi mi tu o kompozycje
ogrodowe ale takie kwiaciarniane. Dzieki za wszelaka pomoc....

----------------+----------------------------------+
-------------------
sebastian stoff | www.stoff.pl | s...@s...pl
----------------+------------------+---------------+
-------------------
location: 18.6788E, 53.0279N | gsm phone: +48605400xxx
-----------------------------------+----------------

2. Data: 2002-06-03 07:38:46

Temat: Re: Krusy ukladania kwiatow...
Od: "Zaber" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
taki kurs jest prowadzony w Katowicach w ZDZ-cie
koszt około 600 zł - trwa około 2,5 miesiąca - 2 razy w tygodniu po 3
godziny

Pozdrawiam
Zaber

Użytkownik "Sebastian Stoff" <s...@A...stoff.pl> napisał w
wiadomości news:addkrj$npv$1@flis.man.torun.pl...

-------------------
-------------------

3. Data: 2002-06-03 14:12:25

Od: g...@i...pl (Grzegorz Wójcik) szukaj wiadomości tego autora

Proponuje zajrzec do czasopisma "Bukiety" wyd. Prószyński. Oni sie tym
wlasnie zajmuja to moze bedzie tez informacja o kursach.
Iza Wójcik

-------------------
-------------------

4. Data: 2002-06-03 16:23:58

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuje zajrzec do czasopisma "Bukiety" wyd. Prószyński.
AGORA.
:-O
--
Pozdr. Jerzy Nowak