dlaczego tarasowe?

11. Data: 2001-09-04 14:31:51

Temat: Re: dlaczego tarasowe?
Od: k...@p...onet.pl (Krysia) szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, mam wrażenie, że problem należałoby postawić tak: czy jeśli
ktoś
> uprawia ogród, to czy jeszcze powinien/musi/chce uprawić rośliny tarasowe?
> góry przyznaję się, że uprawiam:-)))
> Pozdrawiam, Basia.

O tym samym pisałam
[..]Chyba nikt nie chce przekonywać Tym się różnimy i chwała za to.

Pozdrawiam
Krysia

--

OnetKomunikator - porozumiesz się
z innymi [ http://ok.onet.pl/instaluj.html ]

12. Data: 2001-09-04 14:35:26

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia wrote:

> Nie przesadzajmy.

N i e p r z e s a d z a j m y? Toż ta grupa o przesadzaniu właśnie
traktuje ;-))
MSPANC
Pozdrawiam
Justyna

13. Data: 2001-09-05 10:25:11

Temat: Krysie i pseudonimy
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJEELHCJAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> From: o...@n...pl
> [mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Krysia
>

> Pozdrawiam
> Krysia
>
> Czy Wy Krysie mozecie przyjac jakies pseudonimy ,gdyz trudno WAS rozroznic.
> Pozdrawiam,Bogusław Radzimierski.

To nie byłam ja.

U mnie w polu OD jest "Krycha", a podpis "Krystyna"
Nie używam podpisu "Krycha" ze względu na Krystynę Chiger, która podpisuje się
"Krycha"
a była przede mną uczestniczką grupy.
Pozdrawiam Krystyna :-))))))

14. Data: 2001-09-05 10:55:20

Temat: Re: Krysie i pseudonimy
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha napisala:

> [...]
> U mnie w polu OD jest "Krycha", a podpis "Krystyna"
> Nie używam podpisu "Krycha" ze względu na Krystynę Chiger, która podpisuje się

No właśnie, a u mnie jest na odwrót - w adresie zwrotnym imię i nazwisko,
a w podpisie "Krycha". Proste jak drut :-) Żeby jeszcze ułatwić rozróżnienie
zacznę podpisywać się jak na grupie zwierzakowej ;-)

Krycha&Co(ty)

15. Data: 2001-09-05 11:01:48

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2001-09-05 11:46:10

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał(a) w wiadomości: ... .

>Czyli jest jeszcze jedna Krystyna tak !!! (czy wiecej)
>Pozdrawiam zdezorientowany Bogusław Radzimierski :-))

To jest trochę tak jak z goryczkami - też ciężko rozróżnić:-)))

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2001-09-05 11:46:21

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJMEMGCJAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

Żadna "jeszcze jedna Krystyna". Ty i ja znamy się osobiście. :-)))
Pozdrawiam Krystyna.

18. Data: 2001-09-05 12:28:02

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisala:

> To jest trochę tak jak z goryczkami - też ciężko rozróżnić:-)))

:-) Podoba mi się, mogę być gentiana paradoxa ;-)
A tak przy okazji - wsadziłam w ziemię gerberę "dostaniętą"
w doniczce. Właśnie będzie znowu kwitła. Czy, jak ją przykryję,
ma szanse przeżyć zimę?

Krycha&Co(ty)

19. Data: 2001-09-05 15:55:40

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> From: "Krzysztof Marusiński" > > Proszę o uwagi i pomysły do tworzonych
stron

> Może wymiana doświadczeń ?

Masz jakiś pomysł?

> Mój taras - balkon obsiadły rośliny skalne, posadzone w płaskich
> ceramicznych pojemnikach. Rosną także kanny i liliowce (nie zauważyłam w
> propozycjach..................

Ja też uprawiam w pojemnikach rośliny które normalnie rosną w gruncie. Jest
to uzasadnione z kilku względów o których teraz nie będę pisał. Jestem
bardzo zadowolony z lilii orientalnych.
Prowadzę w pojemniku hiacynt wodny i sitowie oraz opisywane już hortensje.
Kanny wydają mi się nieco za wysokie chociaż może dlatego tak sądzę, że brak
mi takiego doświadczenia.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

20. Data: 2001-09-05 16:53:58

> Czyli jest jeszcze jedna Krystyna tak !!! (czy wiecej)
> Pozdrawiam zdezorientowany Bogusław Radzimierski :-))

Żadna "jeszcze jedna Krystyna". Ty i ja znamy się osobiście. :-)))
Pozdrawiam Krystyna.

Faktycznie poznalem symatyczna Krysie na spotkaniu u Jagody-ale czy to Ty
skad moge wiedziec,przedstawilas sie jako "Krycha" :-))
Pozdrawiam Bogusław Radzimierski.

Co pod drzewami ?
Witajcie !!! (po przerwie)
gruszki na wierzbie :-) prawie...