Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Kryteria oceny czyjegoś stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra E.W.) Re: Kryteria oceny czyjegoś stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra E.W.)

Re: Kryteria oceny czyjegoś stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra E.W.)

From: Hanka <c...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kryteria oceny czyjegoś stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra
E.W.)
Date: Fri, 14 May 2010 00:56:12 -0700 (PDT)

On 14 Maj, 09:42, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> Etam, jego postawa tutaj to ewidentne pozerstwo. W zyciu jest zapewnie malym
> cichym osobnikiem, przestawianym z konta w kont.

Jasne, nie wykluczam prowokacji. Mysle, ze to
calkiem fajna zabawa, wpuszczac tu teksty
i obserwowac reakcje.

Ale, jeszcze raz a propos:
Znalam takiego tatusia. Ktory kazal jesc
twarde stolowkowe mieso dziecku, majacemu
powazne problemy ze zgryzem i z brakiem
zebow.
On po prostu nie dopuszczal do siebie faktu, ze
jego maly synek cierpi; ze jest w jakis sposob
zalezny od miksera rozdrabniajacego jedzenie;
ze jest inny niz on, tatus, oczekiwal.