Krytyczna rola Polski w 1939 roku

21. Data: 2008-11-25 12:23:48

Temat: Re: Krytyczna rola Polski w 1939 roku
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:gggjed$4o3$1@news.dialog.net.pl...

> Ja wrzuciłem "ave szatan" i dostałem 21 300, też nieźle

ja wrzuciłem "pianino" i wyszło 829,000
nie zapominajcie o tym, to kluczowa sprawa

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

22. Data: 2008-11-25 12:24:40

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> ja wrzuciłem "pianino" i wyszło 829,000
> nie zapominajcie o tym, to kluczowa sprawa

No ale jak wrzucisz numer seryjny, to się okaże, że się klucz rozmył

23. Data: 2008-11-25 12:28:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:gggqgl$n6h$1@news.onet.pl...

> A dajcież spokój ... fanatyzm to fanatyzm. Po co zaraz go żydem nazywać.
> Może być religijny-talmudyczny, a może być religijny-mułłowy,
> a może być religijny-rydzykowy - antyhomo, antyeuro, antyateo, antyabo,
> prokrucjato ...

Zamydlasz. Fanatyzm mi nie przeszkadza dotąd, dopóki nie tyka mnie i
mojej rodziny. Wpływ ekonomiczny i polityczny jest bardziej dotkliwy - to
zamach na społeczeństwo i państwo, na moją Ojczyznę. A na to jako Polak nie
mogę być obojętny, choćby przez przyszły los moich dzieci, wnuków i
prawnuków...
Zwłaszcza, że ta banda nie szanuje praw gospodarza - w przeciwieństwie
do Polaków, którzy nie próbują opanować krajów w które rzucił ich los, nawet
jeżeli żyją tam w dużych gromadach...

24. Data: 2008-11-25 12:31:39

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> No ale jak wrzucisz numer seryjny, to się okaże, że się klucz rozmył

zaiste powiadam ci, człowieku małej wiarki, że robak edward na naszej
klasie zbierał będzie znajomych dopotąd, aż uzyska liczbę równą onemu
numeru. i nastanie czas poruty i niewiadomoczego - nic do siebie nijak
nie będzie pasowało, a sens znajdą ci tylko, co nie szukają.
chyba, że będzie zupełnie inaczej, ale to już jedno pianino wie.

25. Data: 2008-11-25 12:35:26

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będzie pasowało, a sens znajdą ci tylko, co nie szukają.
> chyba, że będzie zupełnie inaczej, ale to już jedno pianino wie.

Te, tak mi się nasuwa, te wątki goglowe coś za aktywne ostatnio ...
Ty jesteś za 44 czy za 42 ?

26. Data: 2008-11-25 12:40:29

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamydlasz. Fanatyzm mi nie przeszkadza dotąd, dopóki nie tyka mnie i
Idealny wg tych kryteriów fanatyzm to własny - w ogóle nie przeszkadza.

27. Data: 2008-11-25 12:41:03

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> Te, tak mi się nasuwa, te wątki goglowe coś za aktywne ostatnio ...
> Ty jesteś za 44 czy za 42 ?

dżizasie jedyny, o co pytasz, kosmiczny twórco pytań liczebniczych?
:)

28. Data: 2008-11-25 12:53:25

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dżizasie jedyny, o co pytasz, kosmiczny twórco pytań liczebniczych?
> :)

http://tinyurl.com/wojna42a44
;)

29. Data: 2008-11-25 12:56:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:gggroc$s42$1@news.onet.pl...

> Idealny wg tych kryteriów fanatyzm to własny - w ogóle nie przeszkadza.

Coś w tym jest. Dobrze, że nie jestem fanatykiem.

30. Data: 2008-11-25 13:03:20

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> http://tinyurl.com/wojna42a44

o nie, ja nie jestem dobry w lengłydżu :)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

Testy różne
Krzyż z nagą kobietą...
Kontrowersyjne porady Toma Cruise'a
Subtelność gogla