Krytyka psychologii.

11. Data: 2012-08-21 11:58:14

Temat: Re: Krytyka psychologii.
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sie, 13:30, Ed <e...@i...pl> wrote:

> Czyli osadzeni s normalni, a odwiedzaj cy ich to psychole?
> Czy by mama nie chcia a Ciebie odwiedzi ? ;>

Przecież ty cały czas projektujesz i to co zobaczył olo że oskarżasz
innych o to czym jesteś , a jesteś aspołeczny negatywnie i w
więzieniach właśnie się izoluje w większości psycholi .

12. Data: 2012-08-22 06:21:38

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-21 13:58, Nemezis pisze:

> Przecież ty cały czas projektujesz i to co zobaczył olo że oskarżasz
> innych o to czym jesteś , a jesteś aspołeczny negatywnie i w
> więzieniach właśnie się izoluje w większości psycholi .

Uważasz więc, że Twoją odsiadkę wyroku w więzieniu wymyśliłem sobie i
nie informowałeś tu o niej, ani nie miała ona miejsca? ;>

13. Data: 2012-08-22 09:12:31

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sie, 08:21, Ed <e...@i...pl> wrote:

> Uważasz więc, że Twoją odsiadkę wyroku w więzieniu wymyśliłem sobie i
> nie informowałeś tu o niej, ani nie miała ona miejsca? ;>

Uważam że jesteś przestępcą jak każdy psychol, ja nie jestem psycholem
a siedziałem niewinnie .

14. Data: 2012-08-22 10:03:39

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-22 11:12, Nemezis pisze:

> Uważam że jesteś przestępcą jak każdy psychol, ja nie jestem psycholem
> a siedziałem niewinnie .

A domyślasz się, czemu jeśli już, to nie dostałeś kary w zawieszeniu,
czy raczej nie potrafisz? ;>

15. Data: 2012-08-22 10:58:37

Od: ginger <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-22 12:03, Ed pisze:

> A domyślasz się, czemu jeśli już, to nie dostałeś kary w zawieszeniu,
> czy raczej nie potrafisz? ;>

Toż za niewinność jak 99% odbywających karę. :D

16. Data: 2012-08-22 11:20:55

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sie, 12:03, Ed <e...@i...pl> wrote:

> A domyślasz się, czemu jeśli już, to nie dostałeś kary w zawieszeniu,
> czy raczej nie potrafisz? ;>

Dlatego że psychole tobie podobne, najpierw na mnie napadali a
następnie non stop pomawiali ,aż pomówienia doszły do skali _pięć
zabójstw_ i dopiero przy takiej skali zrozumiano że pomawiacze się
pastwią , bo są psychopatami .

17. Data: 2012-08-22 11:43:53

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-22 13:20, Nemezis pisze:

> [...]
> następnie non stop pomawiali ,aż pomówienia doszły do skali _pięć
> zabójstw_ i dopiero przy takiej skali zrozumiano że pomawiacze się

No wiesz, każdy przecież mógł byś sfrustrowany, tylko czemu to nie oni
siedzieli, ale Ty?
Myślisz, że sędzia też był sfrustrowany lub z nimi w zmowie? ;>

18. Data: 2012-08-22 11:47:11

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sie, 12:58, ginger <g...@g...pl> wrote:

> Toż za niewinność jak 99% odbywających karę. :D

Za sprawią nieżyjącego Kaczyńskiego , obecnie wystarczy że ciebie
pomówie, posiedzisz z trzy lata zanim ktoś zajrzy do akt, a następnie
będą ci wmawiać że wyrok będzie łagodny bo nie chcą wypłacać
odszkodowań. Według badań co czwarty w pl. siedzi niewinnie .

19. Data: 2012-08-22 11:54:33

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sie, 13:43, Ed <e...@i...pl> wrote:

> No wiesz, ka dy przecie m g by sfrustrowany, tylko czemu to nie oni
> siedzieli, ale Ty?
> My lisz, e s dzia te by sfrustrowany lub z nimi w zmowie? ;>

Siedzieli za wymuszenia rozbójnicze, ale oni byli w grupie a ja
zostałem sam i do tego doszła policyjna znajomość. Czyli na mój akt
oskarżenia z drugiego komisariatu wpłynął drugi, w tej samej sprawie
przeciwko mnie , gdzie biorący udział podawali się za światków.
Najpierw chodziło o ten dom, a jak już go przyjąć nie mogli to zaczęli
o wszystko pomawiać .

20. Data: 2012-08-22 12:15:40

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-22 13:54, Nemezis pisze:

> [...]
> przeciwko mnie , gdzie biorący udział podawali się za światków.
> Najpierw chodziło o ten dom, a jak już go przyjąć nie mogli to zaczęli

Ale zauważ, że tutaj też jesteś bardzo agresywny.
Nikt nikomu nie ubliża tak jak Ty.
Podejrzewam, że słabsze fizycznie osoby to pewnie byś uderzył, gdybyś
miał taką okazję, nie dbając nawet o konsekwencje.
Poza tym sędziami idioci raczej nie zostają i sądy są niezawisłe.
Więc zastanów się, może jednak były jakieś podstawy do izolacji Ciebie
od społeczeństwa?

Czy katolicy już kochają Ruskich?
Co sądzić o takim pracodawcy?
Szukam podręcznika