Re: Kryzys wieku czterdziestolatka ??? Zdrada cd.

From: "xcc" <x...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kryzys wieku czterdziestolatka ??? Zdrada cd.
Date: Thu, 26 Sep 2002 09:03:31 +0200
Sender: x...@p...onet.pl@212.191.129.102

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
news:amt3jd$4t9$4@news.onet.pl...
> Elzbieta:
>
> Bardzo podobnie opisuje sie tzw 'kryzys 30-latka'.

Jeszcze się okaże , że te kryzysy jak w polskiej polityce ,co dekada do
śmierci. Czego to nie wymyśli się by usprawiedliwić zdradę. Jak ktoś nie ma
poczucia własnej wartości , przejmuje się kultem młodości a rodzice nie
wyrobili w nim poczucia odpowiedzialności (wychowanie bezstresowe), to co
się dziwić ,że ma ciągle jakiś kryzys . (u mnie zaczyna się kryzys 'rymów
częstochowskich'.:-) )xc