Krzew lub drzewko"'przecudnej urody"

151. Data: 2006-04-12 06:55:13

Temat: Re: moje rośliny, długie
Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Podobno dodatkowo pięknie pachnie?
Tak, ale jest wiele odmian azalii, które pachną, zwłaszcza np z grupy
gandawskich.

Pozdrawiam
Baśka

152. Data: 2006-04-12 06:59:56

Temat: Re: Krzew lub drzewko"'przecudnej urody"
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Apr 2006 19:16:38 +0200, Gosia Plitmik

>O, dobry pomysł, moze i jakieś wieksze mi sie trafią;-)

Nie bierz większych, bierz małe, lepiej się przyjmą, szybciej
będą rosły. W sumie wyjdziesz na tym lepiej.
I tak po posadzeniu trzeba będzie je przyciąć bardzo nisko, coby
się rozkrzewiły.

Pozdrawiam,
Anka ze świeżutkim, jesienią posadzonym żywopłocikiem grabowym
:-)

153. Data: 2006-04-12 07:04:28

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To do Polski już też dotarła idea, że każdy może się wszystkim
> zajmować "profesjonalnie", choćby nie miał o tym zielonego
> pojęcia? :-(
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Piszesz na tej grupie od kilku lat i nie widzisz,
że wszyscy znają się na wszystkim ?

154. Data: 2006-04-12 07:15:22

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ixY_f.85268$UZ5.77114@tornado.ohiordc.rr.com...

> Pół godziny temu, tuż przed zmrokiem, poszedłem obejrzeć swoją
> kwitnącą forsycję. Gdybyś coś takiego zobaczyła, chyba zmieniłabyś
> zdanie :-)

Forsycja to jak termometr ,
kiedy zakwitnie sadzę cebulowe,
ziemia jest już dostatecznie nagrzana:-)
U mnie jeszcze nie kwitnie (-:

Pozdrawiam TeresaR

155. Data: 2006-04-12 07:33:22

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Dosadź 'Luteusa', dosadź:D

Mam :) Dostałam w zeszłym roku od Jagody i Sylwka.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

156. Data: 2006-04-12 07:43:49

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

grazyna wrote:

> Jesli chcesz ja chetnie Ci kupie i wyślę - dużo chodze do Tracza, jest blisko,
> bywam raz w tygodniu. Moze sie kiedys spotkamy, zapraszam po odbiór.

Jeśli byłabyś tak miła... Tylko da się go wysłać? Nie mam samochodu,
więc jeżdżenie po cokolwiek jest raczej problematyczne :(

Najpiękniejszą muzyką przed snem

157. Data: 2006-04-12 07:45:32

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

grazyna napisał(a):

> Fajne masz te plany co do ogrodu - ja też zakładam ale sama sie męczę mam
> wypisane wszystkie rosliny godne mojej uwagi. Na poczatek to takie moje
> skierniewice nie wiem gdzie co posadzić w którym miejscu. Zastanawiam sie nad
> projektem, ale sama nie wiem czy to lepiej.

Ja się bałam sama projektowac, z bardzo prostego powodu. Nie znam się na
tym. Obecnie mam przynajmniej zakreslone ramy, w których mozna sie
poruszac i które mi odpowiadaja, a rośliny, rosliny, mozna zmienic. Dla
mnie głownym problemem był kształt całosci. Niestety znalezc dobrego
fachowca od projektów, to jeszcze wieksza męczarnia;-)

--
Gosia

158. Data: 2006-04-12 08:15:55

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba napisał(a):

> był przecudnej urody wręcz łan białych hortensji.
> Teraz ten link jest już nieczynny,
> Ale Grzesiek pewnie potrafi pokierować
> Ciebie do nowszego linku gdzie na te cuda
> będziesz mogła popatrzeć.

Dlatego dałam sie namówic na hortensję;-)
--
Gosia

159. Data: 2006-04-12 08:21:22

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> To do Polski już też dotarła idea, że każdy może się wszystkim
> zajmować "profesjonalnie", choćby nie miał o tym zielonego
> pojęcia? :-(

Hmm, mam wrazenie, ze jak ktos jest z wykształcenia mgr inz. architektem
krajobrazu, to jednak cos musi wiedziec

--
Gosia

160. Data: 2006-04-12 08:22:26

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Pół godziny temu, tuż przed zmrokiem, poszedłem obejrzeć swoją
> kwitnącą forsycję. Gdybyś coś takiego zobaczyła, chyba zmieniłabyś
> zdanie :-)

Zmieniłam, pani Ewa namówiła mnie na forsycje i powiedziała, ze sadzi ja
na swoja odpowiedzialnosc;-)

--
Gosia

DWUWYMIAROWY SWIAT