Krzew lub drzewko"'przecudnej urody"

201. Data: 2006-04-12 20:25:27

Temat: Re: Krzew lub drzewko"'przecudnej urody"
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:e1jn58$6fn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "skryba"

> Nie podobają, jeśli róża to jak sama nazwa wskazuje - herbaciana
;-)

> Serdecznie Miłka

To tak jak w wojsku:
Chlebak jak sama nazwa wskazuje służy do noszenia granatów.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba z czerwonymi (też) różami.

202. Data: 2006-04-12 20:32:59

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

skryba wrote:

> To tak jak w wojsku:
> Chlebak jak sama nazwa wskazuje służy do noszenia granatów.

Oczywiście. Przecież się w nim chlebocą :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

203. Data: 2006-04-12 21:17:21

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

Ja tez, a dodatkowo kocham czarny kolor;-)

To Phal. Black Jack by Ci się spodobał :-)

Z pozdrowieniami, Maria

--
www.ciekawe-rosliny.pl

204. Data: 2006-04-12 21:31:39

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik

> A moze deren bialy odm.'Argenteomarginata' - nie jest zbyt
oryginalny, ale ozdobny jest zarówno latem jak i zima, a jego
czerwone pedy beda sie dobrze komponowaly z brzoza

ale sasiadom kopara nie opadnie ..;-)))

--
ewa

205. Data: 2006-04-13 07:16:39

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> To tak jak w wojsku:
> Chlebak jak sama nazwa wskazuje służy do noszenia granatów.
> :-)

Tylko nie wyjmuj zawleczki (-:

Pozdrawiam TeresaR

206. Data: 2006-04-13 09:41:10

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tylko nie wyjmuj zawleczki (-:

Aż tak nie potrzebuję "rozrywki".
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

207. Data: 2006-04-13 15:02:11

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik"
> Tak, zaznaczyłaś to stanowczo i dobitnie :-P

Hmm, ze czarny lubie?

Tak, aż trzy razy ;-)

Serdecznie Miłka

208. Data: 2006-04-13 16:05:54

Temat: Re: Krzew lub drzewko
Od: "Jacek Gucio" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

gleba napisał(a):

> Chciałbym zaskoczyć sąsiadów i posadzić coś co "rzuciłoby ich na kolana."
> roślina ma byc koniecznie liściasta
> powinna komponowac się z rosnąca nieopodal brzozą brodawkowata
> powino to byc coś ciekawego oryginalnego ale niekoniecznie rzadkość.
> no i powinno wytrzymac do -25 stopni mrozu.

Wiktorze, w przedświątecznym nastroju podrzucę Ci mój pomysł:
Na rondzie de Gaulla w Warszawie stoi drzewo, które z pewnością spełni Twoje
oczekiwania. Dadzą Ci za darmo, bo nie mają kasy na renowację. Jedno jest
pewne: sąsiada masz na kolanach ;-)

Z życzeniami Pogodnych Świąt Wielkanocnych, Jacek

P.S. Warszawiacy udzielą Ci znacznie więcej informacji.

209. Data: 2006-04-14 05:49:53

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gleba" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Mnie sie niestety wszystko podoba co jest rośliną

No to witaj w klubie :)
A tak poza tym, polecilbym Ci surmie ale dlaczego ma byc takie male?? (tylko
5,6m)?
Nie wiem co podoba sie Twoim sasiadom, ale gdybym ja byl Twoim sasiadem, to
powinienes zasadzic jakis bambus albo inne chaszcze :) ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

210. Data: 2006-04-14 05:53:30

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Posadż Magnolię x soulangeana,
> kwitnie wiosną , przy sprzyjających warunkach zakwita drugi raz jesienią
> :-)

W sprzyjajacych warunkach niektore jej odmiany osiagaja 10 m wysokosci.
To troche wiecej niz chce Gleba ale ten glos moge poprzec :)
(Chociaz ja bym wybral jakas inna, rzadsza magnolie).

Pozdrawiam,
Bpjea

DWUWYMIAROWY SWIAT
mało liści na fiksuie banjaminie