Krzew lub drzewko"'przecudnej urody"

211. Data: 2006-04-14 06:56:29

Temat: Re: Krzew lub drzewko"'przecudnej urody"
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości
news:e1nddp$asg$2@atlantis.news.tpi.pl...

> W sprzyjajacych warunkach niektore jej odmiany osiagaja 10 m wysokosci.

Moja dwudziestoletnia ma 3 - 3,5 m ,od czego sekator ?
nie lubi drastycznego cięcia , ale coroczna korekta wystarczy.

> To troche wiecej niz chce Gleba ale ten glos moge poprzec :)
> (Chociaz ja bym wybral jakas inna, rzadsza magnolie)
.
A dlaczego ? ta ma chyba największe kwiaty :-)
A Glebie o zaimponowanie sąsiadom zależało

Pozdrawiam TeresaR

212. Data: 2006-04-14 12:11:24

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> W sprzyjajacych warunkach niektore jej odmiany osiagaja 10 m wysokosci.
> To troche wiecej niz chce Gleba ale ten glos moge poprzec :)
> (Chociaz ja bym wybral jakas inna, rzadsza magnolie).

Gęsta jest ładniejsza :-)
Na serio - ta jest tak piękna w okresie kwitnienia, że nie
warto innej. Niew wiem tylko, czy one nie powodują wypadków
drogowych - kierowcy się na nie gapią, zamiast patrzeć na drogę.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

213. Data: 2006-04-14 12:14:36

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Teresa wrote:

> Moja dwudziestoletnia ma 3 - 3,5 m ,od czego sekator ?
> nie lubi drastycznego cięcia , ale coroczna korekta wystarczy.

Żadnych "korekt"! Niech rośnie jak największa. Moja przy domu
aktualnie wygląda tak:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/magnolia2.jpg
A to forsycja (też nigdy nie cięta):
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/forsycja1.jpg

Pozdrowienia,
Michał

214. Data: 2006-04-14 13:30:19

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:MmM%f.92087$UZ5.28078@tornado.ohiordc.rr.com...

> Żadnych "korekt"! Niech rośnie jak największa. Moja przy domu
> [...]

Chciało by się chciało , ale areału za mało (-:
:-)
Magnoli wybaczam , ale forsycja ? zresztą mam trzy, to i tak za dużo,
ta Twoja zabrała by mi sporo metrów , mojego małego skrawka .

Pozdrawiam TeresaR

215. Data: 2006-04-14 21:41:34

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz"
> Na serio - ta jest tak piękna w okresie kwitnienia, że nie
> warto innej. Niew wiem tylko, czy one nie powodują wypadków
> drogowych - kierowcy się na nie gapią, zamiast patrzeć na drogę.

Dlatego z uwagi na coraz częstsze wypadki drogowe moją magnolkę
zazdrośnie posadziłam za domem ;-)

Serdecznie Miłka

216. Data: 2006-04-17 15:23:22

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:MjM%f.91429$9I5.5322@tornado.ohiordc.rr.com...

> Na serio - ta jest tak piękna w okresie kwitnienia, że nie
> warto innej. Niew wiem tylko, czy one nie powodują wypadków
> drogowych - kierowcy się na nie gapią, zamiast patrzeć na drogę.

Gdyby kierowcy mieli nasza wrazliwosc, to moze :)
Jak jade przez jakas nowa okolice, gapie sie nietylko na magnolie ale tez na
kazdy ciekawy okaz :)

Pozdrawiam,
Bpjea

217. Data: 2006-04-17 16:06:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Gdyby kierowcy mieli nasza wrazliwosc, to moze :)
> Jak jade przez jakas nowa okolice, gapie sie nietylko na magnolie ale tez

To jest taka trochę kwadratura koła: z jednej strony ogrodnik powinien mieć
osobistego szofera, żeby móc podziwiać mijane ogrody/lasy/naturę, a z
drugiej taki szofer po dotarciu na właściwe miejsce (szkółka/ zaprzyjaźniony
ogród) jest po prostu nieznośny i dziwnie niepotrzebny :)))))

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

218. Data: 2006-04-18 06:59:11

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaprzyjaźniony
> ogród) jest po prostu nieznośny i dziwnie niepotrzebny :)))))

A co jeśli jedyny w rodzinie szofer jest zarazem jedynym ogrodnikiem ?

Pozdrawiam
Baśka

219. Data: 2006-04-18 07:36:59

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobranoc" <a...@a...art.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> A co jeśli jedyny w rodzinie szofer jest zarazem jedynym ogrodnikiem ?

To jedzie na rowerze? :)

Pozdrawiam, Basia.

220. Data: 2006-04-18 07:51:52

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Dobranoc" <a...@a...art.pl> napisał w wiadomości

> To jedzie na rowerze? :)

Chlip, chlip, ale ja nie lubię jeździć na rowerze :(

Pozdrawiam
Baśka

DWUWYMIAROWY SWIAT
mało liści na fiksuie banjaminie