Krzew lub drzewko"'przecudnej urody"

31. Data: 2006-04-10 14:49:49

Temat: Re: Krzew lub drzewko"'przecudnej urody"
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Buuu, dobiliscie mnie, a ja się głupia z mojej wisni cieszyłam;-)

Nie rycz Mała :)
U Ciebie -o ile się nie mylę-zmieści sie i wisnia i katalpa.A także
katalpa o nakrapianych liściach,o której pisała Basia (Jeśli Basia
powie,gdzie ją widziała :))

Pozdrawiam, Lilka

32. Data: 2006-04-10 14:59:31

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> [...]
.jpg
.jpg

> O, o o ....rany!!!Cudo! Ona naprawde ma takie kwiaty?czy znowu mnie w
> butelke nabijacie???

Naprawdę ma takie. Z tym, że Basia pisała o takiej, która
ma biało nakrapiane liście:
http://www.esveld.nl/htmldia/c/caspul.htm
Ja, prawdę mówiąc, wolę liście zwykłe - zielone.

Katalpa rośnie tak szybko, że opłaca sie hodować z nasion.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

33. Data: 2006-04-10 14:59:59

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Apr 2006 15:18:42 +0200, Krystyna Chiger napisał(a):

> [...]
=157

> Ale ska;d go sie; bierze? W z.adnej szkó?ce nie widzia?am :O

Trza dobrze poszukać.
U Szewczyków była jesienią jeszcze.
A i jest jeszcze w odmianie "Luteus" - mnie ta jakoś bardziej do gustu
przypadła. W sumie ładne obie.

A do gleby.
Z brzozą ładnie komponowałoby się coś jasnego, jesli jest tam dosć wilgotno
i nia ma za dużo słońca to polecam Hydrangea paniculata 'Limieligt'

http://www.hydrangeashydrangeas.com/limelight.html

Jak zobaczyłam ją w jednym ogrodzie to zapragnęłam ponad wszystko:)

Ewentualnie Spiraea prunifolia
http://www.hort.net/gallery/view/ros/spipr/

Jeśli słońca dużo i sucho to biała budleja ewentualnie barbula klandońska.

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

34. Data: 2006-04-10 15:03:35

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Apr 2006 16:59:59 +0200, Marta Góra napisał(a):

> A do gleby.

Przepraszam Wiktorze (ładne imię), nie zauważyłam podpisu pod postem.

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

35. Data: 2006-04-10 15:24:11

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> napisał w
wiadomości news:e1dnln$cu3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

no to katalpa 'Pulverulenta'. Mnie rzuciło o ścianę, jak
> zobaczyłam
>
> Mnie tez tak rzuciło parę lat temu na wystawie w Warszawie. Nie miałam jak
> kupić, bo nie było czym zabrać. Od tamtej pory nigdy nie spotkałam. To
gdzie
> to sprzedają? Najlepiej wysyłkowo, jeśli daleko :-).

Wysyłkowo nie...ale będąc w Krakowie na wystawie storczyków do Krzywaczki
trzeba wstąpić koniecznie:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

36. Data: 2006-04-10 16:05:16

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

37. Data: 2006-04-10 16:20:59

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10 Apr 2006 16:49:49 +0200, Lilka napisał(a):

> Nie rycz Mała :)
> U Ciebie -o ile się nie mylę-zmieści sie i wisnia i katalpa.A także
> katalpa o nakrapianych liściach,o której pisała Basia (Jeśli Basia
> powie,gdzie ją widziała :))

Ale z Was zarazy:(
Właśnie zaczynam się zastanawiać nad surmią, chociaż wydawało mi się, że do
mnie nie pasuje... buuu
Pewnie to chciejstwo się spotęguje jak zakwitną dorosłe okazy, które mijam
w drodze do i z pracy.

Pozdrawiam,
Marta

PS. Lilka odezwij się na priv, bo mimo wycięcia wstawki antyspamowej w
adresie odrzuca mnie od Ciebie:(

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

38. Data: 2006-04-10 16:23:21

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]

I bardzo dobrze, bo: a) cieszysz się z własnego, b) możesz zawsze dosadzić
katalpę:)

> Nie rycz Mała :)

:-)

> U Ciebie -o ile się nie mylę-zmieści sie i wisnia i katalpa.A także
> katalpa o nakrapianych liściach,o której pisała Basia (Jeśli Basia
> powie,gdzie ją widziała :))

Trochę niżej było - Krzywaczka. Ahem i zmrużenie oka;)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

39. Data: 2006-04-10 16:24:26

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale z Was zarazy:(
> Właśnie zaczynam się zastanawiać nad surmią, chociaż wydawało mi się, że
do
> mnie nie pasuje... buuu

Pasuje, pasuje:-)))))) Piękna roślina, katalpa :D

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

40. Data: 2006-04-10 16:25:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprzedają małe u mnie, za darmo dają duże też u mnie.Trzeci rok proszę
> o zabramie, ale chętnych nie widać.

A mowa o odmianowych? :)

> Mam już nasiona różowej.

Nazwę proszę...