Krzewy rosnące na boki a nie w góre.

1. Data: 2007-03-23 13:14:49

Temat: Krzewy rosnące na boki a nie w góre.
Od: "Mafik" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem nowy na grupie.

Mam taki mały niby skalnik składający sie z 3 poziomów, i chciał bym
wsadzić do każdego poziomu jakiś krzew który rozrasta sie na boki
fajnie by było jak każdy był innego koloru lub odcienia.
czy możecie polecić jakieś odmiany takich krzewów.

z góry dziękuje za info

2. Data: 2007-03-23 16:55:16

Temat: Re: Krzewy rosnące na boki a nie w góre.
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1174655688.955633.64720@o5g2000hsb.googlegroups
.com
Mafik <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
> fajnie by było jak każdy był innego koloru lub odcienia.
> czy możecie polecić jakieś odmiany takich krzewów.

Hejka. Lubisz pstrokaciznę? ;-)
Pozdrawiam jaskrawo Ja...cki

3. Data: 2007-03-23 17:51:06

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mafik" <m...@g...com> napisał w wiadomości
[...]

Zerknij na płożące jałowce i wierzby.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2007-03-23 19:32:04

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Mar 2007 18:51:06 +0100, Basia Kulesz napisał(a):

> [...]
> fajnie by było jak każdy był innego koloru lub odcienia.
> czy możecie polecić jakieś odmiany takich krzewów.

I irgi:)

Pozdrawiam,
Marta

5. Data: 2007-03-23 20:45:11

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Jest wiele takich krzewów. Proponuję zajrzeć na stronę:

/www.superogrod.pl/

czy kora nadaje się pod każdą rośline?
do Tadeusza: hint: trawy na balkon
Azalia doniczkowa - jakie miejsce?