Krzyzykowe podstawki

1. Data: 2003-02-23 12:06:44

Temat: Krzyzykowe podstawki
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi po głowie pomysł, ale podstawowy materiał do jego zrealizowania
widzę tylko tu: <http://www.sewandso.co.uk/ran750-0.html>.

Są to przezroczyste podstawki pod szklanki, w których można "zamontować"
wyhaftowany wzór. Nie wiecie czy może któraś z firm wysyłkowych ma coś
podobnego w swojej ofercie?

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-02-23 12:53:21

Temat: Re: Krzyzykowe podstawki
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są to przezroczyste podstawki pod szklanki, w których można "zamontować"
wyhaftowany wzór. Nie wiecie czy może któraś z firm wysyłkowych ma coś
podobnego w swojej ofercie?

Osobiscie w firmach wysyłkowych nie spotkałam sie ale pamietam,że moj
kuzyn,ktory interesuje sie numizmatyka i medalierstwem kupował
okragle,przezroczyste krażki na medale w sklepach
filatelistyczno-numizmatycznych.Może warto sprawdzic?
Pozdrooffka
Pusia

1. Data: 2003-02-23 12:56:26

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia wystukała w wiadomości <b3ag40$g5k$1@news.onet.pl>:

> [...]
> okragle,przezroczyste krażki na medale w sklepach
> filatelistyczno-numizmatycznych.Może warto sprawdzic?

No, one trochę małe raczej będą. Poza tym mnie potrzebne akurat te
kwadratowe są... :))))

Ale popatrzeć mogę, czemu nie. Tylko gdzie w Krakowie taki sklep będzie...
Nic to, poszukam.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Królewski rybobójca"

1. Data: 2003-02-23 13:31:45

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, one trochę małe raczej będą. Poza tym mnie potrzebne akurat te
kwadratowe są... :))))

Niekoniecznie małe,niektore medale maja srednice wieksza od podstawy
szklanki,kwadratowe tez bywaja,dzwonilam do kuzyna tak z ciekawosci i ma w
najblizszym tgodniu zorientowac sie co w naszych sklepach akurat jest .
Pusia(Białystok)

1. Data: 2003-02-23 19:08:12

Temat: Odp: Krzyzykowe podstawki
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jo'Asia <J...@r...art.pl> w wiadomości do
> Ale popatrzeć mogę, czemu nie. Tylko gdzie w Krakowie taki sklep będzie...

Jestes z Krakowa?
Ilona

1. Data: 2003-02-23 19:56:09

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZESC!
Super to!
Pozdrawiam. Beazuku

Jo'Asia napisał(a):

> [...]
> --<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
> .__.'| ....................................................
.. |'.__.
> Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Gromryblandzka legenda"

--
B...@p...onet.pl
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-02-24 08:12:32

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Pusia" <p...@p...onet.pl> :

> Osobiscie w firmach wysyłkowych nie spotkałam sie ale pamietam,że moj
> kuzyn,ktory interesuje sie numizmatyka i medalierstwem kupował
> okragle,przezroczyste krażki na medale w sklepach
> filatelistyczno-numizmatycznych.

Pomysł rewelacyjny, szukałam trochę na sieci, ale na razie wszystkie jakie
znalazłam nie przekraczały 41 mm średnicy :( A szkoda, bo wydaje mi się,
że nadawałaby się idealnie - o ile tylko są wytrzymałe na wysokie
temperatury.

http://gazeta.allegro.pl/show_item.php?item=10763855
http://www.fischer.pl/index.php?body=towary&id_kat=1
.3.21

Ale szukam dalej, może gdzieś uda mi się znależć takie koło 8 cm :)

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2003-02-24 08:46:52

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monga <n...@p...fm> :

> Ale szukam dalej, może gdzieś uda mi się znależć takie koło 8 cm :)

http://www.lindner.com.au/html/coin_capsules.html

Strona jednej z firm produkujących - wygląda na to, że 63 mm to maks :(

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2003-02-24 21:23:24

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Jo'Asia" <J...@r...art.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> Są to przezroczyste podstawki pod szklanki, w których można "zamontować"
> wyhaftowany wzór. Nie wiecie czy może któraś z firm wysyłkowych ma coś

Swietne, ale musza one byc koniecznie przezroczyste?Wpadlam wlasnie na
pomysl, ze moznaby wykorzystac krazki CD(czasami dostaje sie takie nikomu
niepotzrbne reklamy itp.)
Ilona

1. Data: 2003-02-24 21:37:45

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

I.P. wystukała w wiadomości <b3e2gd$d39$03$1@news.t-online.com>:

> Swietne, ale musza one byc koniecznie przezroczyste? Wpadlam wlasnie na
> pomysl, ze moznaby wykorzystac krazki CD(czasami dostaje sie takie nikomu
> niepotzrbne reklamy itp.)

No, jeśli haft jest wkładany do środka (a podszklankowo to jednak dobre
rozwiązanie, bo szklanki chlapią) to z jakiśch przyczyn wolałabym żeby
były przezroczyste. ;)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.. |'.__.
Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Trzynaście rybów"

"rekawica"
do Miry Z.
Szalone skarpetki :)
spotkanie w krakowie