Książka "Włóczkowe przytulanki" - PYTANIE

1. Data: 2005-12-22 14:07:19

Temat: Książka "Włóczkowe przytulanki" - PYTANIE
Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pożyczyłam od koleżanki książkę "Włóczkowe przytulanki" autorstwa Fiony Mc
Tague Wydawnictow Klub dla Ciebie rok wydania 2004.
Są tam zdjecia i opisy po polsku różnych zabawek dla dzieci, maskotek,
przytulanek - wykonanych na drutach.
Czy chcecie, żebym ją zeskanowała i zrobiła album na Fotosiku?
Uprzedzam, że to troche potrwa, bo przecież idą święta, ale mogę założyć album
i sukcesywnie będę wrzucać kolejne zdjęcia, a tu podam do niego link.
Mam zeskanować?

2. Data: 2005-12-22 14:15:41

Temat: Re: Książka "Włóczkowe przytulanki" - PYTANIE
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No jeszcze pytasz?? :) Wiesz że chętnych nie braknie :)
Pozdrawiam
Aga

3. Data: 2005-12-22 15:35:22

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aga z Tychów napisał:
> No jeszcze pytasz?? :) Wiesz że chętnych nie braknie :)

Slusznie mowisz :)))))
Z gory dziekuje i sie baaaardzo ciesze !

pozdrawiam
Asia

4. Data: 2005-12-22 15:43:49

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
album
> i sukcesywnie będę wrzucać kolejne zdjęcia, a tu podam do niego link.

Nawet nie ma o co pytać :-) skanować! :-)

--
Pozdrawiam, Marta

5. Data: 2005-12-22 15:57:43

Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "gosewa" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> album

Dobra, jak zrobię ciasta - zacznę skanować, wkrótce podam namiary na album.

6. Data: 2005-12-22 16:01:55

Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mc
> ===================================================
>
> Dobra, jak zrobię ciasta - zacznę skanować, wkrótce podam namiary na album.

=

poprzednią wiadomość wysłałam z innej skrzynki (z gosewa.bis) - w zasadzie nie
używam jej, coś źle kliknęłam i tak wyszło; potwierdzam, że biorę się do
skanowania

[OT] Moje dzieło
[chwalipieta] swiatecznie
Zdjęcia ze spotkania w Poznaniu