Ksiazka "Wywieranie wplywu na ludzi" R.B.Cialdini

1. Data: 2004-07-16 13:14:00

Temat: Ksiazka "Wywieranie wplywu na ludzi" R.B.Cialdini
Od: "Bzykkk" <b...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert B. Cialdini "Wywieranie wplywu na ludzi - teoria i praktyka"
GWP 2002, wyd.4
lekkie slady uzywania na krawedziach, kosztowala 34,60zl
ja chce za nia 26zl.

kontakt: sajder8 @ poczta onet pl

2. Data: 2004-07-16 15:41:37

Od: WodnikJaqb <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a allegro nie ma?

pozdrawiam

wodnik

3. Data: 2004-07-17 08:32:35

Od: "mich" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie sprawdziła się :))

4. Data: 2004-07-17 17:05:45

Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> GWP 2002, wyd.4
> lekkie slady uzywania na krawedziach, kosztowala 34,60zl

A ja za jeden cieply usmiech wysle kazdemu wersje elektroniczna owej ksiazki
:-)

--
lukas3339

trening interpersonalny?
praca w szkole
Ksiazki w wersji elektronicznej - bezplatnie
przedszkole-pomoc nauczycielki
praca na pół etatu - jak to jest?