Książki audio dla niewidomych

1. Data: 2003-03-03 21:17:49

Temat: Książki audio dla niewidomych
Od: "silver" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Książki na kasetach dla osób niewidomych. Dziesięć tytułów, niedrogo.

1. http://www.adico.pl/perl/index.pl?action=showauction
&aid=969125&home=no
2. http://www.adico.pl/perl/index.pl?action=showauction
&aid=969163&home=no
3. http://www.adico.pl/perl/index.pl?action=showauction
&aid=982447&home=no
4. http://www.adico.pl/perl/index.pl?action=showauction
&aid=982448&home=no
5. http://www.adico.pl/perl/index.pl?action=showauction
&aid=982451&home=no
6. http://www.adico.pl/perl/index.pl?action=showauction
&aid=982452&home=no
7. http://www.adico.pl/perl/index.pl?action=showauction
&aid=994299&home=no
8. http://www.adico.pl/perl/index.pl?action=showauction
&aid=982165&home=no
9. http://www.adico.pl/perl/index.pl?action=showauction
&aid=994288&home=no
10. http://www.adico.pl/perl/index.pl?action=showauction
&aid=994289&home=no

2. Data: 2003-03-04 20:13:32

Temat: Re: Książki audio dla niewidomych
Od: "Katarzyna G." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdziłam, na stronie wydawnictwa wydającego te książki audio, są one w
cenie 20 zł, 40 zł a nawet drożej, na aukcji są od 7 zł wzwyż. Swoją drogą
to ciekawe. Zrobiłam przegląd w sieci i wydawnictw wydających książki audio
jest coraz więcej.
Książki te akurat nie są tylko dla niewidomych, bo ich celem jest raczej
"ułatwienie" życia leniwym osobom, które nie mają czasu lub im sie nie chce
czytać. A tyle osób niewidomych mogłoby skorzystać i myślę, że skorzystają.
Pozdrawiam

Katarzyna G.

3. Data: 2003-03-05 07:34:54

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna G." <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
chce
> czytać. A tyle osób niewidomych mogłoby skorzystać i myślę, że

Wstyd się przyznać, ale masz rację.
Papieru już nie oglądałem kilkanaście lat.
Czasami coś w formie elektronicznej przekartkuje.
Jednak to lubie najbardziej, głosniczek w ruch i robię swoje :-D
Szkoda że tak naprawde nie czesto spotykam coś co mnie skusi.

4. Data: 2003-03-05 21:06:55

Od: "Katarzyna G." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inwalida" <i...@a...net> napisał w wiadomości

> Wstyd się przyznać, ale masz rację.
> Papieru już nie oglądałem kilkanaście lat.
> Czasami coś w formie elektronicznej przekartkuje.
A więc to do ludzi Twojego pokroju są adresowane te książki audio :-D
Hmm, jeśli nie masz problemów ze wzrokiem to radziłabym raczej książkę....

> Jednak to lubie najbardziej, głosniczek w ruch i robię swoje :-D
> Szkoda że tak naprawde nie czesto spotykam coś co mnie skusi.
Czy to oznacza, że jesteś wymagający?

> Pozdrawiam

Też pozdrawiam

Katarzyna G.

5. Data: 2003-03-06 01:55:17

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> A więc to do ludzi Twojego pokroju są adresowane te książki audio :-D
> Hmm, jeśli nie masz problemów ze wzrokiem to radziłabym raczej książkę....

Mam jakąś niechęć do słowa pisanego.

> Czy to oznacza, że jesteś wymagający?

W pewnym sensie tak.
Wynika to troche z mojego sposobu przetważania danych :-)
Chyba mam jakiś lewy procesor, i mielę książki na sucho.
Pewnie dlatego łatwiej mi się czyta wydania popularno-naukowe.
Jednym słowem bibliofil ze mnie żaden :-D
Jednak czasami lubie coś "przekartkować".

6. Data: 2003-03-09 17:48:01

Od: "M S" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chce
> czytać. A tyle osób niewidomych mogłoby skorzystać i myślę, że

Myślę, że nie chodzi o lenistwo, fajnie jest posłuchać czytanej "dobrym"
głosem opowieści.

Maciek S

7. Data: 2003-03-09 17:58:05

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

M S pisze w news:b4futr$98j$1@atlantis.news.tpi.pl

> Myślę, że nie chodzi o lenistwo, fajnie jest posłuchać czytanej "dobrym"
> głosem opowieści.

Pewnie. Poza tym taka forma czytelnictwa jest idealna dla osób,
które nie mogą same utrzymać książek w rękach, ani wysiadywać
przed kompem, żeby czytać ebooki.

A co do ebooków, to polecam Spikera. :-)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

8. Data: 2003-03-09 18:23:49

Od: my voice <a...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

N 09 mar 2003 18:58:05 W wiadomości
news:20030309185651.FABF.SCALAMANCA@NOSPAM.wp.pl Scalamanca napisał(a):

> A co do ebooków, to polecam Spikera. :-)

Spiker to kiszka IMO. Polecam Speak'a.

--
mv

9. Data: 2003-03-09 21:16:46

Temat: Re: Ksi+-żki audio dla niewidomych
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

my voice pisze w news:Xns9339C542E673F549363js@193.110.122.80

> Spiker to kiszka IMO. Polecam Speak'a.

Wiesz, co kto lubi. W Spikerze co miesiąc ponoć jest inny głos,
można sobie dopasować ulubiony. Ja np. wolę jeden taki męski. :P

10. Data: 2003-03-10 09:39:02

Od: "Paweł Walak" <pwalak(wytnij-to)@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca wrote:
> my voice pisze w news:Xns9339C542E673F549363js@193.110.122.80

> Wiesz, co kto lubi. W Spikerze co miesiąc ponoć jest inny głos,
> można sobie dopasować ulubiony. Ja np. wolę jeden taki męski. :P

Nie wiecie gdzie te programy w Internecie można znaleść ?

--
Paweł Walak GG: 2050857;
ICQ: 68842336; p...@i...pl

pielegniarka srodowiskowa
Abonament telewizyjny
Młodzież a Europejskie Forum Niepełnosprawności
Re: Telepraca. Witam z Lublina
Pytanie do niewidomego