Ksiazki kucharskie

1. Data: 2005-04-18 09:23:28

Temat: Ksiazki kucharskie
Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Otrzymalam gazetke z KDC [http://www.kdc.pl]
a w niej znalazlam takie oto propozycje ksiazkowe:
- Malgorzata Caprari - kuchnia polska na kazdy dzien roku
[12 czesci] oraz inne liczne propozycje tej Pani [dania jednogarnkowe itp.]
-ksiazki Lucyny Cwierczakiewiczowej [365 obiadow; jedyne praktyczne
przepisy]
Chcialam Was spytac o opinie na temat w/w pozycji - czy warto
je kupic? Czy przepisy sa dobre, "wychodzace" i normalne?

Dodam, ze kupilam juz kuchnie polska i wloska ;-)
Lubiaca ksiazki..
--
Pozdrowienia,
AKS

1. Data: 2005-04-18 10:18:52

Temat: Re: Ksiazki kucharskie
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chcialam Was spytac o opinie na temat w/w pozycji - czy warto
> je kupic? Czy przepisy sa dobre, "wychodzace" i normalne?

365 obiadów - pseudo-reprint wydania z XIX wieku. Historia sztuki kulinarnej.
Mi się podoba, ale czy Tobie?? Kilka rzeczy zrobiłem, wyszły.

Dominik Jan Domin
PS. Ew. pytania proszę na priv.

1. Data: 2005-04-18 20:00:30

Od: Teapot <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Apr 2005 11:23:28 +0200, "AKS" <o...@N...zag.pl>
wrote:

> [...]
>- Malgorzata Caprari - kuchnia polska na kazdy dzien roku
>[12 czesci] oraz inne liczne propozycje tej Pani [dania jednogarnkowe itp.]

Z ksiazek p. Caprari jestem bardzo zadowolony ( Kuchnia Polsko-Wloska,
Najlepsze dania z bufetu, Najlepsze Pizze i Paje), w przeciwienstwie
do przepisow publikowanych w jednym z kolorowych czasopism, w czasie
gdy byla szefowa dzialu kulinarnego te sa proste, nie wymagaja
wyszukanych skladnikow i wychodza.

> [...]
>je kupic? Czy przepisy sa dobre, "wychodzace" i normalne?
>
>Dodam, ze kupilam juz kuchnie polska i wloska ;-)
Najlepsza ksiazka kucharska jest zbior przepisow z tej grupy.

Marek

1. Data: 2005-04-20 13:40:04

Od: "Yaro" <y...@s...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z ksiazek p. Caprari jestem bardzo zadowolony ( Kuchnia Polsko-Wloska
<ciach>

tez mam ta ksiazke, ale jeszcze nic nie zrobilem hehe, z braku czasu
co z niej polecacie :-)?

Pozdrówka
Yaro

1. Data: 2005-04-20 15:42:59

Od: Teapot <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Apr 2005 15:40:04 +0200, "Yaro" <y...@s...mm.pl>
wrote:

><ciach>
>
>tez mam ta ksiazke, ale jeszcze nic nie zrobilem hehe, z braku czasu
>co z niej polecacie :-)?
Wszystko, szczegolnie dania warzywne i nalewki, choc tych ostatnich
wybor niewielki

Marek

szynka pieczona w prodiżu???
[przepis] poledwiczki wieprzowe - warkocze
Kraba z przeceny zakupiłem i co z nim zrobić?
Nadzienie wytrawne
schaboszczak po prowansalsku a'la Dajczak