Ksiega adresowa - take 2

1. Data: 2001-11-08 11:33:48

Temat: Ksiega adresowa - take 2
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Mam juz 26 osob do ksiazki adresowej...i bardzo sie ciesze
jeszcze kto?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-08 11:49:03

Temat: Re: Ksiega adresowa - take 2
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:1brkutge18ca93ifbv7o4lulq78m9rmtvj@4ax.com...
> Mam juz 26 osob do ksiazki adresowej...i bardzo sie ciesze
> jeszcze kto?

Krysiu, czy potem to bedzie mozna od Ciebie dostac, mailem znaczy nie w
kopercie ;-)

pozdrawiam
Basia

ps. jest u Ciebie ten snieg z deszczem czy sam deszcz?

1. Data: 2001-11-08 11:53:05

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> ps. jest u Ciebie ten snieg z deszczem czy sam deszcz?

deszcz z liscmi i przenikliwy wiatr

trzymajcie sie cieplo

1. Data: 2001-11-08 15:45:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

kazdy, kto sie zapisze bedzie miec dostep.
u nas padal: snieg, snieg z deszcze, deszcz, cos lodowego, teraz
jest slonce..

1. Data: 2001-11-08 16:46:32

Temat: Odp: Ksiega adresowa - take 2
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:0ivkutgmoos617o4mmtt6qm32ann1dj8n1@4ax.com...
> kazdy, kto sie zapisze bedzie miec dostep.
> u nas padal: snieg, snieg z deszcze, deszcz, cos lodowego, teraz
> jest slonce..
> K.T. - starannie opakowana

daj troche tego slonca
tutaj leje i jest paskudnie

Mechcia
Szczecin jest okropny dzis

1. Data: 2001-11-08 17:00:16

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> Mam juz 26 osob do ksiazki adresowej...i bardzo sie ciesze
> jeszcze kto?

Krysiu, czy mozesz powtorzyc kwestionariusz? Niektore posty wyswietlaja
mi "ERROR, she be done an' gone" i nie moge go znalezc :~)

Magdalena Bassett

1. Data: 2001-11-08 17:03:43

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Krysiu, czy mozesz powtorzyc kwestionariusz? Niektore posty wyswietlaja
> mi "ERROR, she be done an' gone" i nie moge go znalezc :~)

Zrobie to za Krysie:

"Krysia Thompson wrote:

W Grenadzie zaraza. odzew...???

dobra. wychodzi na to, ze chyba ksiazeczka bedzie - narazie mala,
moze urosnie..

jak kto chce to prosze do 15 listopada przyslac mi dane
personalne w dowolnym wymiarze, ale zawierac powinny:
Imie
nazwisko
Adres
Numer telefonu
adres email to juz bedzie samz siebie
urodziny (moga byc bez roku)
Imieniny
cos o sobie
nielubiane jedzenia
co sie chce, by inni o Tobie wiedzieli

cele ksiegi jest czysto towarzyski, wbrew obawom Arta nie pracuje
dla nikogo, hehehe

chec utworzenia takiej ksiazki wynika u mnie z paru zrodel -
konieczniosc zajecia glowy czyms wesolym i checia zrobienia od
czasu do czasu malych niespodzianek (na duze mnie nie stac, hehe,
mam dorastajace dzieci!). Spodzianki by to byly, gdybym za kazdym
razem pytala ofiare o adres...

acha - lista powyzej nie musi byc cala wypelniona, chodzi gl o
adres, i moze i o imienino-urodziny, bo przyjecia wirtualne sa
bardzo dobre i nie tuczace

a wiec - 15 listopada zamykam liste. jeszcze sie z raz przypomne
Krysia
K.T. - starannie opakowana "

1. Data: 2001-11-08 17:37:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Zrobie to za Krysie:
>
>"Krysia Thompson wrote:
>
>W Grenadzie zaraza. odzew...???

no slowo daje...juz z ta Grenada (czy GraAnada...cos mi sie chce
cieplej pogody) moze nie trzeba bylo bo totak tylko dla
zmylki...na niby (prawdziwe haslo to "Kominiarz!")
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-08 18:13:52

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 08 Nov 2001 17:37:54 +0000, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> (prawdziwe haslo to "Kominiarz!")
>K.T. - starannie opakowana

Odzew:
"Czy jest suchy chleb dla konia?"

Art(Gruby) ;-)))

mięso z zupy
Kawior po zydowsku
zbior przepisow
Do Ewy siostry Ani!
trudne początki - sosik grzybowy - jak to zrobić?