Kto Ich mordował.

101. Data: 2011-05-20 17:12:47

Temat: Re: Kto Ich mordował.
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

===============================

> Chciałbym Ci się odpłacić tym samym- ale się nie przedstawiłeś?

Chiron, mnie nie jest trudno odnaleźć :-)

Stalker

102. Data: 2011-05-20 17:26:12

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

===============================

> Chiron, mnie nie jest trudno odnaleźć :-)

Albo ktoś wychodzi do mnie- albo nie. W tym drugim wypadku uznaję, że muszę
uszanować jego prywatność.

--

Chiron

103. Data: 2011-05-20 18:41:33

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

===============================
> Albo ktoś wychodzi do mnie- albo nie. W tym drugim wypadku uznaję, że muszę
> uszanować jego prywatność.
>
> --
>
> Chiron

Chironie! Zgubiłeś coś! ;)

Ewa

104. Data: 2011-05-20 18:47:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

===============================
> Albo ktoś wychodzi do mnie- albo nie. W tym drugim wypadku uznaję, że
> muszę
> uszanować jego prywatność.
>
> --
>
> Chiron

Chironie! Zgubiłeś coś! ;)

Signaturkę? Mam ją- jednak jak porównasz IP- to może zrozumiesz jej brak:-)
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

105. Data: 2011-05-20 19:22:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

===============================

> Chironie! Zgubiłeś coś! ;)
>
> Signaturkę? Mam ją- jednak jak porównasz IP- to może zrozumiesz jej
> brak:-)
> --
>
> Prawda, Prostota, Miłość

A, chyba że tak.
Myślałam, że dałeś się zastraszyć. ;)

Ewa

106. Data: 2011-05-20 19:33:49

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-20 17:47, Chiron pisze:

> Tyle, że w USA na ten przykład są specjalne ekipy (czego
> nie kryją), które analizują wszelkie możliwości, które MOGĄ nastąpić- i
> przygotowują na takie ewentualności plany działania.
> Stalker- czy w Polsce
> ktoś coś takiego robi? Bo jak do tej pory- to tylko jaja.

Tak mi się jeszcze dwie uwagi nasunęły:

1. Po pierwsze: to że ty nie wiesz, bądź nie wierzysz, że coś takiego
się robi nie znaczy jeszcze że się nie robi

2. A nawet jak się robi to i tak mogą to być analizy i wnioski z jakimi
nie będziesz się chciał się zgodzić. Popatrz: teraz powołujesz się na te
amerykańskie think tanki, a dopiero co mieliśmy dyskusję na temat
zabicia ben Ladena, w której nie mogłeś zrozumieć dlaczego Amerykanie go
zabili, a nie uwięzili :-)

Stalker

107. Data: 2011-05-20 19:34:45

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

===============================

> Albo ktoś wychodzi do mnie- albo nie. W tym drugim wypadku uznaję, że muszę
> uszanować jego prywatność.

Pozwalam Ci zatem poszukać ;-)

Stalker

108. Data: 2011-05-20 20:34:16

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał w wiadomości grup

> [...]

1. Po pierwsze: to że ty nie wiesz, bądź nie wierzysz, że coś takiego
się robi nie znaczy jeszcze że się nie robi
Masz rację- TEORETYCZNIE. Przy tak ogromnym rozkładzie podstawowych struktur
państwa- mam wierzyć, że coś takiego działa? Poza tym- przy braku armii,
dyplomacji, zniszczonej gospodarce- wiedząc, że np Żydzi nas chcą obrabować-
jak możemy się bronić?

[...]
=================
Jesteśmy w innej rzeczywistości. Pomijając inne aspekty- chcę Ci coś
przypomnieć: G.W.Bush i jego ekipa tłumaczyli się, że do 9/11 doszło, bo
(między innymi) rządy Clintona doprowadziły do tego, że w CIA w dziale
arabskim nie było nikogo, kto znał arabski, ale za to spełnione były
wszelkie kryteria zatrudniania afroamerykanów. Jeśli gdzieś nawet podrzędny
urzędnik napisał rzetelne opracowanie, to jego przełożony schował je do
biurka albo tak przeredagował, żeby spodobało się z kolei jego przełożonym.
Stalker- co według Ciebie wskazuje na to, że w ogóle wtedy go zabito? Nadal
w to wierzysz?

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

109. Data: 2011-05-20 20:34:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

===============================

> Albo ktoś wychodzi do mnie- albo nie. W tym drugim wypadku uznaję, że
> muszę
> uszanować jego prywatność.

Pozwalam Ci zatem poszukać ;-)

Wiesz- jakby Ci to powiedzieć...
:-)
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

110. Data: 2011-05-20 20:49:51

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-20 22:34, Chiron pisze:
> [...]
> państwa- mam wierzyć, że coś takiego działa? Poza tym- przy braku armii,
> dyplomacji, zniszczonej gospodarce- wiedząc, że np Żydzi nas chcą

Masz idealne warunki na bycie sierżantem (ja to kiedyś nazwałem tutaj -
"mikrolider"). Masz bardzo silne przekonania, praktycznie odporne na
jakąkolwiek "wrogą" argumentację i upór w prowadzeniu dyskusji. I nie
mówię tego jakoś tak złośliwie, to po prostu stwierdzenie faktu...

Jest tylko jedno małe niebezpieczeństwo wiążące się z taką rolą. Ale
muszę się chwilę zastanowić jak to przedstawić.

Stalker

Re: [kronika2prl] Wicie, rozumiecie, pragmatyka...
Kolejny...
KongKong (monitor) kontra Lamesz starcie:1
Myszkę paluszkiem w gumce
Psina r******a pluszaki