Kto Ich mordował.

61. Data: 2011-05-19 07:20:24

Temat: Re: Kto Ich mordował.
Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

> Stalin TU (tzn dążac do samowystarczalności w zakresie produkcji broni)
> akurat miał rację - i Hitlerowi trafiła kosa na kamień.

Wątek który wtrąciłem, dotyczył różnic pomiędzy totalizmami Stalina i
Hitlera. Oba reżimy poprzez ograniczenie praw obywatelskich dokonały
swoistej "nacjonalizacji ludzi" z tym że stalinowski robił to w modelu
opartym o nacjonalizację środków produkcji a model niemiecki krzewiąc w
narodzie idee narodowego socjalizmu. Zupełnie nie ma to związku z pojęciem
samowystarczalności lub jej braku.

pzdr
olo

62. Data: 2011-05-19 07:31:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> ostro

Nie wiem czy to dlatego, ze chiron naduzywa tego slowa, ale przeciez to
nawet nie kolokwializm, jakis mlodziezowy lans - w kazdym razie mnie przy
nim zeby bola.

63. Data: 2011-05-19 09:16:51

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-19 09:31, Ghost pisze:

> [...]
>
> Nie wiem czy to dlatego, ze chiron naduzywa tego slowa, ale przeciez
> to nawet nie kolokwializm, jakis mlodziezowy lans - w kazdym razie

Może masz skojarzenia z jakąś ostrą dentystką? ;)

Ewa

64. Data: 2011-05-19 09:34:33

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> kiedykolwiek posiadał jakikolwiek Polak na Litwie- i zapowiada obrabowanie
> Litwinów praktycznie z całego ich majątku narodowego. Ponieważ ma przy tym
> bezwarunkowe niemal poparcie rządu Rosji- jego działania z dużym
> prawdopodobieństwem zakończą się sukcesem. Oczywiście- ani Szechterautas
> ani Urbanautas w swoich litewskojęzycznych gazetach nie zająkną się o tym,
> nadal srają Litwinom prosto do głów- a wielu z Litwinów uważa, że to tak
> naprawdę.
> Tylko- po cholerę wymyślać takie historyjki, skoro to się dzieje naprawdę?

No właśnie. I kto jest ten zły - Polak, czy Litwin ?
Polak, czy Niemiec ?
Żyd, Polak, Niemiec czy Litwin ?

65. Data: 2011-05-19 09:51:37

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
> No właśnie. I kto jest ten zły - Polak, czy Litwin ?
> Polak, czy Niemiec ?
> Żyd, Polak, Niemiec czy Litwin ?

A, Goebels i jego następca Tusk.

66. Data: 2011-05-19 11:43:02

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> No właśnie. I kto jest ten zły - Polak, czy Litwin ?
No właśnie...tyle, że lepiej się może zastanów, czy chcesz, czy nie- po
której TY stronie jesteś...

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

67. Data: 2011-05-19 15:59:32

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 19:16, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:

> Ale ja Ci uczciwie odpowiadam, trochę sobie dworując :-)

> Coś mi się zdaje, Stalker, ze już znasz odpowiedzi. Tyle, ze jeszcze nie
> jesteś ich w stanie zaakceptować...

Coś mi się zdaje Chiron, że nie są to odpowiedzi o jakie Ci chodzi :-)
I nie mam problemów z ich akceptacją.

Wyciągasz błędny wniosek z sytuacji, w której spotykamy się w tym
samym miejscu.
To że stoimy w jednym miejscu nie oznacza jeszcze, że idziemy z tego
samego kierunku
i zmierzamy w te samą stronę ;-)

Moje odpowiedzi choćby i podobne do twoich wynikają z innych
przesłanek i prowadzą do innych wniosków...

Stalker

68. Data: 2011-05-19 18:41:36

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
r.googlegroups.com...
> [...]

> jesteś ich w stanie zaakceptować...

Coś mi się zdaje Chiron, że nie są to odpowiedzi o jakie Ci chodzi :-)
Interesuje mnie wyłącznie prawda.

I nie mam problemów z ich akceptacją.

Ja to widzę inaczej. Koniecznie chcesz być sędzią we własnej sprawie- to
sobie tak uważaj:-)

[...]

To fakt. Z całą pewnością nie idziemy z tego samego kierunku. Mam nadzieję-
że pójdziemy w jedną strone.

Moje odpowiedzi choćby i podobne do twoich wynikają z innych
przesłanek i prowadzą do innych wniosków...

Jesteś pewien?:-)

--

Chiron

69. Data: 2011-05-19 21:07:27

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-19 20:41, Chiron pisze:

> I nie mam problemów z ich akceptacją.

> Ja to widzę inaczej. Koniecznie chcesz być sędzią we własnej sprawie- to
> sobie tak uważaj:-)

O matko, a co to za proces? Prawo do obrony nazywasz "byciem sędzią we
własnej sprawie"? :-)

> [...]
> że pójdziemy w jedną strone.
>

> Moje odpowiedzi choćby i podobne do twoich wynikają z innych
> przesłanek i prowadzą do innych wniosków...

Jestem.

To co Chiron, popieramy Izrael, czy Obamę? :-)

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/izrael-zaniepokojony
-pomyslami-usa,1,4336817,wiadomosc.html

Stalker

70. Data: 2011-05-19 21:20:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

==================================

> O matko, a co to za proces? Prawo do obrony nazywasz "byciem sędzią we
> własnej sprawie"? :-)
Tyle, że ja Cię nie atakuję:-)

==================================

==================================

> Jestem.
>
> To co Chiron, popieramy Izrael, czy Obamę? :-)
>
> http://wiadomosci.onet.pl/swiat/izrael-zaniepokojony
-pomyslami-usa,1,4336817,wiadomosc.html

Wiesz- popierajmy to, co dla nas najkorzystniejsze. Jak się będą mieli czym
zająć, to nie będą myśleć, jak nas okraść na 65 miliardów dolarów. Inna
rzecz- czemu to robi Obama. Może tylko chce coś na tym ugrać?
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

Re: [kronika2prl] Wicie, rozumiecie, pragmatyka...
Kolejny...
KongKong (monitor) kontra Lamesz starcie:1
Myszkę paluszkiem w gumce
Psina r******a pluszaki