Kto będzie zdawał na psychologię ?

1. Data: 2002-12-22 21:05:34

Temat: Kto będzie zdawał na psychologię ?
Od: "Krzysztof" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam kontaktu z osobami zamierzającymi zdawać w tym roku na psychologię.
Chodzi o wzajemną wymianę informacji i materiałów szkoleniowych.

pozdrawiam

Krzysztof

1. Data: 2002-12-22 21:26:01

Temat: Re: Kto będzie zdawał na psychologię ?
Od: "Irq" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe - takie tlumy wala na psychologie w calym kraju, a potem polowa wyklada
sie na rozwojowce;-))))). Pozdrawiam i wracam do czytania
Piageta;-)))))))))))

1. Data: 2002-12-25 23:00:09

Od: "Eliza Łuczkiewicz" <e...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wiec jesli chodzi o zdawanie na psychologie toja jestem tą osobą.
Gdzie bedziesz zdawał? z czego dokładnie interesowałyby sie materiały?z
jakiego przedmiotu?
pozdrawiam Eliza

1. Data: 2002-12-28 20:40:15

Od: "sepia" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe - takie tlumy wala na psychologie w calym kraju, a potem polowa
wyklada
> sie na rozwojowce;-))))). Pozdrawiam i wracam do czytania
> Piageta;-)))))))))))

Tak nazwalam swojego kota... zeby mi sie ten piaget tak zle juz nie
kojarzyl... ;-)

~ ~ # ~ sepia ~ # ~ ~

Re: Trawię terapię../z drugiej strony kozetki
chce porozmawiac
Neurolog w Cz-wie poszukiwany
integracja asocjalna postaw
[ot]Jesli sa tu zawodowcy...