Kto bruździ na pl.rec.kuchnia? - plan poprawy kondycji grupy

1. Data: 2003-08-02 00:34:10

Temat: Kto bruździ na pl.rec.kuchnia? - plan poprawy kondycji grupy
Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wciąż pojawiają się jakieś offtopice. Komu zależy, aby pogrążyć grupę w
chaosie. Na pewno nie tym, co pozostali na tej grupie. Ślady prowadzą
jednoznacznie na grupę Yahoo. To spośród tamtego grona rekrutują się
zamulacze pl.rec.kuchnia. Jest to o tyle perfidne działanie, że do niedawna
sami mienili się grupowiczami prk, a teraz działają na jej szkodę. Ta niczym
niezrozumiała i nieuzasadniona nienawiść do prk wydaje się być patologicznym
działaniem grupki osób omotanych przez pewną kosmopolitkę.
Trolle te specjalnie wzbudzają tu emocje w wątkach typu "Ostatni gasi
światło"., "o co chodzi na tej grupie". Wszystko to jakieś kwaśne jabłka w
krzywych kluskach.
Grupa istotnie popada w coraz bardziej gorszą kondycję. No i nie da się tego
póki co zatrzymać, aż grupa Yahoo nie wypracuje sobie jakiegoś środowiska i
nie zajmie się sama sobą. I przestanie mącić.
Plan poprawy kondycji grupy:
1. Sytuacja jest rozpoznana, emigracja części poprzednich dawnych pisaczy na
Yahoo jasno określa, co to były za osoby i cieszmy się, że ich nie ma. Nie
ma potrzeby, aby ciągle "etykietować" i ponownie pokazywać "who is who". Koń
jaki był, każdy widzi!
2. Na grupie pozostało wiele ciekawych intelektualnie i żywo piszących osób,
a jednocześnie umiejących się zdystansować od prowokacji. Do nich kieruję
apel o nie komentowanie wątków typu "Ostatni gasi światło".
3. Grupa pl.rec. kuchnia jest otwarta dla każdego i każdy może tu postawić
pytanie, które padło już tysiac razy. To nie jest zamknięte getto dla
wysublimowanych smakoszy, czy też profesjonalistów (choć wiadomo, że Ci tu
zaglądają w poszukiwaniu inspiracji). Tu nie może mieć miejsca następująca
sytuacja opisywana przez Ti`Anę: "Heh, przyznam, że jest jeden plus tej
całej sprawy ;) Osmieliłam się podawać przepisy ;) A tak zawsze byłam trochę
przytłoczona...". Każdy może podać przepis, choćby na jajecznicę. Jak kogoś
tym zainteresuje, to znaczy trafił w oczekiwania.
4. Będą się pojawiały przepisy złośliwe i szkodliwe generowane z wiadomego
źródła. Tego trzeba też mieć świadomość
5. I po ostatnie, potrzeba jedzenia jest niezniszczalna. A potrzeba jedzenia
smacznie tym bardziej. I ona zwycięży. Zawsze się znajdą nowi ludzie, którzy
napiszą jak pięknie gotują i dla których jest to radością, a nie tylko
wypełnianiem sobie pozbawionej celu smutnej rzeczywistości.
earthworm

1. Data: 2003-08-02 00:48:30

Od: "@;-)gdynia.mm.pl" <""maruda_smurf\"@;-)gdynia.mm.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-02 02:34, osoba przedstawiająca się jako 'earthworm'
zechciała zauważyć:
> [...]
> napiszą jak pięknie gotują i dla których jest to radością, a nie tylko
> wypełnianiem sobie pozbawionej celu smutnej rzeczywistości.

Jestem pod wrażeniem. Manifest w dobrym starym stylu. Brakuje tylko
ostrzeżenia przed stonką i coca-colą. Co nomen omen byłoby bardzo na czasie.

R.

1. Data: 2003-08-02 00:58:46

Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@;-)gdynia.mm.pl" <""maruda_smurf\"@;-)gdynia.mm.pl"> napisał w
wiadomości

> Jestem pod wrażeniem. Manifest w dobrym starym stylu. Brakuje tylko
> ostrzeżenia przed stonką i coca-colą. Co nomen omen byłoby bardzo na
czasie.
A czy nie jest tenże manifest, jak napisałeś, zasadny? Czy wobec sytuacji,
jaka się wytworzyła na grupie nie mamy do czynienia ze zrzucaniem żuka
Kolorado z Yahoo. Tylko nie ma on postaci znanej z atlasów entymologicznych.
Odnośnie coca-coli nie będę się wypowiadał, bo używam tylko do odrdzewiania
starych śrub.
earthworm
PS. Jeśli nie jesteś V Kolumną to włąćż się w restytucję grupy.

1. Data: 2003-08-02 01:13:39

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-02 02:58, osoba przedstawiająca się jako 'earthworm'
zechciała zauważyć:

> [...]
> starych śrub.
> earthworm

> PS. Jeśli nie jesteś V Kolumną to włąćż się w restytucję grupy.

Restytucję, powiadasz? Tylko, który okres przywrócić?

R.

1. Data: 2003-08-02 01:19:36

Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości news:bgf374$c1e$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Restytucję, powiadasz? Tylko, który okres przywrócić?
Władysław odnosił się do jakichś czasów wcześniejszych od Bananowej
Republiki.
Ale czasy w Sieci się zmieniły, to może być zupełnie coś innego, nawiązujące
do ery przedbananowej, a tworzące nowe. Pewnie należałoby zmienić i
doprecyzować opis grupy. Nikt się do niego nie przyznaje, nawet Babcia
Unnra.
earthworm

1. Data: 2003-08-02 06:22:39

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Aug 2003 02:34:10 +0200, Waćpanna lub Waćpan earthworm, w
wiadomości <bgf0v4$943$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> przytłoczona...". Każdy może podać przepis, choćby na jajecznicę. Jak kogoś
> tym zainteresuje, to znaczy trafił w oczekiwania.

odstosunkuj się proszę ode mnie. dziękuję
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

1. Data: 2003-08-02 08:13:57

Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> odstosunkuj się proszę ode mnie. dziękuję
takie sprawy (jeżeli juz w ogóle) to załatwia się na priva.pl.rec.kuchnia to
nie pl.test, gdzie można sobie śmiecić do woli.
earthworm

1. Data: 2003-08-02 11:30:16

Od: "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "earthworm" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> takie sprawy (jeżeli juz w ogóle) to załatwia się na priva.pl.rec.kuchnia
> nie pl.test, gdzie można sobie śmiecić do woli.

a dlaczego tak?bo netykieta tak mowi?to co?
stosujesz sie do netykiety?od kiedy?!!

--
mihau

1. Data: 2003-08-02 11:33:56

Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> a dlaczego tak?bo netykieta tak mowi?to co?
> stosujesz sie do netykiety?od kiedy?!!
To co napisałeś nie ma nic wspólnego z planem poprawy kondycji grupy. Wręcz
przeciwnie to kolejny post zamulający. Przeczytaj post wyjściowy.
earthworm

Co można jeść w nocy?
Co można jeść w nocy?
Co można jeść w nocy?