Re: Kto był na filmie ,,Kler"?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kto był na filmie ,,Kler"?
From: XL <i...@g...pl>
Date: 08 Oct 2018 20:27:54 GMT

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Popatrz na to z innej perspektywy.
> Te tłumy w kinach, świadczą o tym, jak ważny jest kośćiół dla Polaków.
> Jestem przekonany, że pewna część lewicy właśnie teraz zrozumiała z
> kim/czym ma do czynienia i sie zes...rała w gacie.

A teraz już poważnie.
Patrzę. Cały czas. Właśnie z tej perspektywy. Bo ,,tłumy" oczywiście są i są
zaciekawione, co też tym razem lewactwo wymyśliło - i tylko tyle. I co
gorsza dla lewaków ich postawy wobec KOŚCIOŁA I WIARY po obejrzeniu tego
przerysowanego obrazka wcale nie będą zagrożone ani nie zmienią się zgodnie
z tym, co chciałaby tym jednym filmem (LOL) osiągnąć lewacja.

I ja też byłam na tym filmie.
Jak wiekszość wyszłam zbulwersowana! - ale jedynie lewacką bezczelnością i
zamysłem traktowania mnie i reszty katolików jak bezmyślne bydło, ktore bez
jedynie słusznych lewackich azymutów nie wiedziałoby, dokąd podążyć, co ze
sobą zrobić, co myśleć i czego się trzymać.

To co - do zobaczenia w niedzielę w kościele? Zapraszam :-)

--
XL