Kto chce sobie mózg powiększyć ? Niech żongluje !

1. Data: 2010-02-07 08:53:41

Temat: Kto chce sobie mózg powiększyć ? Niech żongluje !
Od: "Redart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.inspi.pl/zonglowanie-sprzyja-mozgowi.html

Wpadły mi w ręce trzy piłki tenisowe t ostwierdziłem,
że sietrzeba nauczyć. Naprawdę polecam wszystkim, co za dużo
siedzą przy kompie ;)

Robię ćwiczonka ze strony:
http://parkwiedzy.pl/aeh21/gry/zongler/Jungling.htm

(na dole jest kurs żonglowania)

Polecam !

2. Data: 2010-02-07 10:09:37

Temat: Re: Kto chce sobie mózg powiększyć ? Niech żongluje !
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Wpadły mi w ręce trzy piłki tenisowe t ostwierdziłem,
> że sietrzeba nauczyć. Naprawdę polecam wszystkim, co za dużo

Ty tu nie cygań, tylko wrzuć gdzieś krótki filmik, jak Ci idzie:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

3. Data: 2010-02-07 10:21:18

Od: "Redart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Redart" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ty tu nie cygań, tylko wrzuć gdzieś krótki filmik, jak Ci idzie:-)

Bawię sięw to od tygodnia, zaczynam już 'chwytać'
żonglerkę trzema piłkami ;) Po wypuszczeniu wszystkich
trzech w górę udaje mi się poprawnie wykonać 2-3 wychwyty
i wyrzuty ... Tylko wyrzuty już nie sa tak precyzyjne
jak przy starcie i rytm sięrozsypuje.
Nie ważne ... Rodzina widzi postępy ;)

4. Data: 2010-02-07 11:44:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Feb 2010 09:53:41 +0100, Redart napisał(a):

> [...]
>
> Wpadły mi w ręce trzy piłki tenisowe t ostwierdziłem,
> że sietrzeba nauczyć. Naprawdę polecam wszystkim, co za dużo

Dzięki - ja się uczę tańca brzucha: bardziej pociąga :-)
--

Ikselka.

5. Data: 2010-02-07 11:45:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Feb 2010 11:09:37 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Redart" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ty tu nie cygań, tylko wrzuć gdzieś krótki filmik, jak Ci idzie:-)

Ja wrzucę - jak się nauczę dobrze tańczyć ;-PPP
--

Ikselka.

6. Data: 2010-02-07 18:03:57

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wrzucę - jak się nauczę dobrze tańczyć ;-PPP

Wrzuć, zapisujemy się z małżowinką na kurs:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

7. Data: 2010-02-07 18:57:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Feb 2010 19:03:57 +0100, Chiron napisał(a):

> Wrzuć, zapisujemy się z małżowinką na kurs:-)

Ale to będzie taniec brzucha 3-)
--

Ikselka.

Gdzie ci mężczyźni II.