Kto dzis piecze paczki lub faworki

1. Data: 2004-02-19 07:38:58

Temat: Kto dzis piecze paczki lub faworki
Od: "Leon" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Jak w temacie, a moze ktos juz piekl :) i ma teraz pyszniutkie, choc swieze, to
zawsze swieze... prosto z "pieca"

Smacznego Wszystkim

Leon

1. Data: 2004-02-19 08:48:42

Temat: Re: Kto dzis piecze paczki lub faworki
Od: Maria <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie, a moze ktos juz piekl :) i ma teraz pyszniutkie, choc swieze, to
> zawsze swieze... prosto z "pieca"

Ja upieklam wczoraj faworki wg przepisu BasiBjk i musze przyznac, ze
wyszly pyszne! Z czystym sumieniem (i pelnym brzuchem) polecam

Smacznego!
Maria

1. Data: 2004-02-19 09:37:41

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leon" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czesc,
> Jak w temacie, a moze ktos juz piekl :) i ma teraz pyszniutkie, choc
swieze, to
> zawsze swieze... prosto z "pieca"

to ja w ciezkim szoku jestem!! jak wy PIECZECIE paczki i faworki???
doglebnie ciekawa jestem. bo ja cale zycie zarowno paczki jak i faworki
SMAZE...

pzdr znad goracego smalcu
marta

1. Data: 2004-02-19 10:05:31

Od: Maria <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Martka wrote:

> to ja w ciezkim szoku jestem!! jak wy PIECZECIE paczki i faworki???
> doglebnie ciekawa jestem. bo ja cale zycie zarowno paczki jak i faworki
> SMAZE...

Upps, ja tez jestem w szoku ze UPIEKLAM faworki! Po prostu zupelnie
bezmyslnie powtorzylam tekst z tematu. A tak mnie zawsze denerwuje
mylenie pieczenia ze smazeniem. Mea culpa.

Pozdrawiam
Maria

jak zrobić krem do kruchego ciasta?
tiramisu