Kto ma SUPER pralkę?

21. Data: 2007-09-23 17:54:37

Temat: Re: Kto ma SUPER pralkę?
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

" 666" <j...@w...eu> wrote in message news:fd6616$hgb$1@news.wp.pl...
> Ja w Whirlpoolu mam grzybek jedynie w pojemniczku na płyn do płukania,
gdyby nie uzywać zmiękczacza, to pewnie i grzybka
> by nie było.
> Warto od czasu do czasu zastosować bielinkę czy inny chlorek, przy praniu
białej bawełny.
> ale faktycznie, coraz mniej białej bawełny, przykładowo kto jeszcze lubi
białą poscieL?
> JaC

Ja w walce z grzybem od czasu do czasu nastawiałam temperaturę na 90 stopni,
lałam bielinkę do wszystkich części dozownika i prałam jakieś ścierki do
sprzątania. Niestety, grzyb schodził tylko miejscami, gdzie indziej zostawał
i... rozrastał się od nowa.
Anka

22. Data: 2007-09-23 19:46:02

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie.
> JaC
>

> -----

Oczywiście ze nie. Jakość jest wyższa niż sugeruje to cena. Tomek

23. Data: 2007-09-23 20:26:21

Od: "Janusz K." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Miałem Miele. Spełnia wszystkie wymagania pytającej. Po 25 latach wyzionął
> ducha
> jakiś moduł. Nowy kosztował ponad 1000 zł. To poszła do huty. Teraz mam
> AEG za
> prawie 2,5 tysiąca. Z perspektywy czasy widzę ze trzeba było dać tysiączka
> za
> ten moduł. Tomek

Inna sprawa to czy obecnie produkowane Miele jest tak samo dobre jak to
sprzed 25 lat. Ja kupiłem Bosch'a, bo mój poprzedni, 20-letni dokonał
żywota. Jakoś mam niejasne przeczucie, że ten nowy nawet 10 lat nie
pociągnie (oby nie zepsuł się dzień po gwarancji)... .

Janusz

24. Data: 2007-09-23 23:29:56

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Wrz, 01:12, "Janusz K." wrote:
> [...]
> To chyba wynik nowoczesności a raczej nowoczesnych proszków piorących w
> zimnej wodzie. Kiedyś od czasu do czasu prało się na 90 stopni i to łądnie
> dezynfekowało.

Chyba nie za bardzo to wpływa - bo moja lokatorka często korzysta z
wysokich temperatur.
Ostatnio podjęłyśmy zgodną uchwałę o nie zamykaniu szufladki/
dozownika.

--
Pozdrawiam :)
JM

25. Data: 2007-09-24 07:30:37

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Sep 2007 19:54:37 +0200, miranka napisał(a):
> Ja w walce z grzybem od czasu do czasu nastawiałam temperaturę na 90 stopni,
> lałam bielinkę do wszystkich części dozownika i prałam jakieś ścierki do
> sprzątania.

Electrolux EW 1044S taką mam w wynajmowanym mieszkaniu. Ma chyba jakieś 7
lat.
Pojemnik się łatwo wyjmuje i myje, nie myję często. Grzyb nieduży rośnie
tam gdzie zmiękczacz się wlewa, wystarczy gąbką przetrzeć i znika, nigdy w
części proszkowej go nie było. Przez okres prania ciuchów młodego a i
naszych bez żadnych takich atracji, jak zmiękczacz, o grzybie nie było
mowy.

--
oshin
dorota bugla

26. Data: 2007-09-24 15:47:19

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"oshin" <o...@g...com> wrote in message

> Electrolux EW 1044S taką mam w wynajmowanym mieszkaniu. Ma chyba jakieś 7
> lat.

No tak, tylko jej już nie ma na rynku:(((
Może któryś inny Electrolux nam podpasuje. Jutro jedziemy oglądać, jakie
mają dozowniki.
Anka

27. Data: 2007-09-24 16:13:26

Od: "Holly" <2...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy możecie mi polecić pralkę, z ktorej jesteście NAPRAWDĘ zadowoleni?

> Taką, żeby była:
> 1. Ładowana od góry (nie upieram się, ale ona może mieć max 49 cm
> szerokości)
> 2. NIE grzybiejąca, mimo używania normalnych, dostępnych na rynku,
> proszków,
> żeli i płynów zmiękczających tkanin
> 3. Nie wymagająca cyrków i rozbierania po każdym praniu, żeby ją
> wyszorować
> i wysuszyć
> 3. Z dozownikiem, który daje się łatwo oczyścić/wypłukać

NAPRAWDĘ jestem zadowolona z Electrolux'a EWT1016 :). Z czyszczeniem
dozownika nie mam specjalnie problemu, bo rzadko go używam ;) Sypię proszek
na zamknięty bęben.

pozdrawiam
Holly

28. Data: 2007-09-24 16:47:30

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Sep 2007 22:26:21 +0200, Janusz K. napisał(a):

> Inna sprawa to czy obecnie produkowane Miele jest tak samo dobre jak to
> sprzed 25 lat.

Podobno jest. Zresztą - ile waży normalna pralka np. taka ładowana od góry?
30, 40, 50kg? A Miele - 95-105kg. W czasach, kiedy producenci robią
wszystko, żeby oszczędzić każdy kg. To o czymś świadczy

--
T.

29. Data: 2007-09-24 19:35:16

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*piracik* wdusil[a] nastepujace knefle:

| Chyba za wiele wymagasz.
| Pomysl o tym
| http://www.5asec.pl/
| :)

Z tymi amatorami to raczej ostroznie, chyba ze odziez robocza.

30. Data: 2007-09-25 20:22:14

Od: "Tomasz" <labeo7@USUŃpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" napisał w wiadomości

> I przez 4 z tych pięciu lat walczę z grzybem???? No, thanks.

masz jakaś obsesje na punkcie grzyba? i gdzie Ci ten grzyb rosnie, w bębnie?
Ja mam od 10 lat Boscha (ładowanego od przodu) i nawet przez myśl mi nie
przeszło, że może gdzieś jakiś grzyb urosnąć. Działa cały czas bez problemu
i nawet nie wykazuje oznak zużycia. Szuflada od proszku po jakimś czasie się
zabrudza, ale to żaden problem, bo sie wyciąga i ją myje. Dlatego myśle, że
Bosch to niezły wybór, ale skoro jak pisałaś kasa nie gra roli to kupuj
Miele - jakościowo to na pewno lepszy wyrób.

Tomek

obtłuczona wanna
[W-wa] Gdzie / jak baner z napisem ?
Okap do zabudowy
mechanizm wypychajacy na zewnatrz kosz na smieci
Jaką kupić spawarkę do metaloplastyki?