Kto ma ksiazke Atkinsa?

1. Data: 2002-03-23 11:37:58

Temat: Kto ma ksiazke Atkinsa?
Od: "lutien" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Poszukuje ksiazki "Nowa rewolucyjna dieta dr. Atkinsa". Niestety w
ksiegarniach jest niedostepna, podobnie jak w internetowych. Moze ktos moze
mnie poratowac, skserowac ja? :) Bede bardzo wdzieczna:) Oczywiscie wszelkie
koszty zwracam :)
Pozdrawiam slonecznie
lutien
ps. piszcie na priva
a...@p...onet.pl

2. Data: 2002-03-23 13:34:00

Temat: Re: Kto ma ksiazke Atkinsa?
Od: "ava" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lutien" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam :)
>
> Poszukuje ksiazki "Nowa rewolucyjna dieta dr. Atkinsa".

Mam w oryginale (po angielsku). Chcesz?

3. Data: 2002-03-23 23:07:46

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Żurek" <j...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Mam książkę i mogę skserować w zaprzyjaźnionym punkcie po 10gr/ str. To
> wyszłoby jakieś 13zł + oprawa + wysyłka.

A nie masz wrażenia, że to jest naruszanie praw autorskich?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

4. Data: 2002-03-23 23:37:39

Od: Janusz Żurek <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

lutien wrote:
> [...]

Mam książkę i mogę skserować w zaprzyjaźnionym punkcie po 10gr/ str. To
wyszłoby jakieś 13zł + oprawa + wysyłka.
Janusz

5. Data: 2002-03-24 16:04:33

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem mam!
> Niestety w krajach socjalistycznych obowiązuje zasada: "nie będziesz
> kradł - nie będziesz jadł".

Polska już od 13 lat nie jest państwem socjalistycznym...
Książek się nie je.

> Kraj kapitalistyczny (nie dotyczy Polski) to
> kraj w którym ludzie mają kapitał, a nie kraj w którym państwo zabiera >
każdemu pracującemu ponad 80% wypracowanego przez niego dochodu. W takim
> wypadku można mówićo stopniu bandytyzmu państwowego, stopniu
> zniewolenia, stopniu socjalizmu, czy jak komu pasuje to nazwać.

Niezależnie jak to nazwiesz to kopiując książkę nie okradasz tego czegoś
tylko pana Atkinsa.

> Poza tym przy tej cenie jest to bardziej kłopot niż zysk.

Tu się zgadzam...
256 stron po 10 groszy to 25,60 PLN.
Książka w empiku kosztuje 24,80.

6. Data: 2002-03-24 16:17:25

Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Januszuuuuu, czy dostałeś moje posty?

Karolina

Użytkownik Janusz Żurek <j...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@k...net.pl...

7. Data: 2002-03-24 16:53:23

Od: Janusz Żurek <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2002-03-24 22:32:16

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ŻJ: A kto Ci takich głupot do głowy nawciskał?
> Jest wiele cech po których można poznać czy państo jest socjalistyczne
> czy nie. Jedną z nich jest poziom redystrybucji dochodu narodowego -
> czyli to co napisałem w poprzednim liście. Kolejną cechą
> charakterystyczną jest obecność (lub nie)ministerstwa przemysłu w
> państwie (jak i wielu innych ministerstw charakterystycznych dla ustroju
> socjalistycznego). Mam pytanie: Jak się mają Twoje poglądy do
> konserwatywnych idei UPR propagowanych na Twojej stronie? Czyżby
> rozdwojenie jaźni?

To co mamy w tej chwili w Polsce to się nazywa demokracja, czyli forma
ucisku większości nad mniejszością.

> Czy wiesz, że Biuro Polskiej Akcja Humanitarnej w
> Krakowie, którą propagujesz na swojej stronie, mieści się w Rynku
> Głównym, czyli w strefie najdroższych lokali w Krakowie podobnie jak
> siedziby większości dotowanych z budżetu fundacji, które mieszczą się w
> obrębie Krakowskich Plant(podobne koszty lokali). Ile głodnych dzieci
> można by nakarmić pieniędzmi wydawanymi na czynsze w tej strefie? Nawet
> Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami mieści się obok Mc Donalda na
> najdroższej ulicy Krakowa Floriańskiej. To jest kapitalizm?

Nie... demokracja... ;-)

> czegoś tylko pana Atkinsa.
>
> ŻJ: Owszem wstyd mi, że muszę okradać, aby żyć, obojętnie czy pana
> Atkinsa, czy Państwo Polskie (które uważam za okupanta).
> Czy wszystkie programy, które masz na swoim komputerze zostały zakupione
> legalnie?

Tak. Po prostu mam tylko to czego potrzebuje, a nie najdroższe
oprogramowanie istniejące na rynku.

> Jeśli tak, to jesteś bogata!

Raczej rozsądna. Patrz wyżej.

> ŻJ: Jeśli jest dostępna w Empiku to czemu nie zaproponowałaś Agnieszce
> Hyli zakupienie i wysłanie jej?

Napisała, że w księgarniach jest niedostępna. Wyprowadziłam ją z błędu.
Chyba wystarczy. Szczególnie, że wiesz, co sądzę o kserowaniu.

9. Data: 2002-03-24 22:51:43

Od: Janusz Żurek <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:

> [...]

socjalistycznego). Mam pytanie: Jak się mają Twoje poglądy do
konserwatywnych idei UPR propagowanych na Twojej stronie? Czyżby
rozdwojenie jaźni? Czy wiesz, że Biuro Polskiej Akcja Humanitarnej w
> [...]

Atkinsa, czy Państwo Polskie (które uważam za okupanta).
Czy wszystkie programy, które masz na swoim komputerze zostały zakupione
legalnie? Jeśli tak, to jesteś bogata! A punkt widzenia zależy od
miejsca siedzenia, co można wyrazić, że syty głodnego nie zrozumie, a
bogaty biednego.

Janusz Żurek

10. Data: 2002-03-24 22:55:55

Od: "lutien" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisała, że w księgarniach jest niedostępna. Wyprowadziłam ją z błędu.
> Chyba wystarczy. Szczególnie, że wiesz, co sądzę o kserowaniu.
:) dziekuje :) jednakze wyszukiwarka interentowa podaje mi taki adres
strony internetowej emiku n aktory nie moge wejsc http://sklep.empik.com.pl/
w merlinie pozycja niedostepna a lideria niestety nie informuje na stronie,
z jej nie maja. Dopiero kiedy zadzwonilam z zapytaniem czy aby na pewno mi
ja wyslali uslyszalam, ze jej nie maja. wiec nie jest tak, ze nie chce jej
kupic bo cena smieszna jest. gdybym jej tak nie potrzebowala bardzo
poczekalabym do chwili az ktoras ksiegarnia laskwie mi ja przysle.
lutien

dieta 13-dniowa..
przytycie
Co to za chleb?