Kto ma ksiazke Atkinsa?

11. Data: 2002-03-25 00:30:35

Temat: Re: Kto ma ksiazke Atkinsa?
Od: Janusz Żurek <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:
> Użytkownik "Janusz Żurek" <j...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> news:3C9E587F.6030603@kki.net.pl...

----
> Nie... demokracja... ;-)

ŻJ: Chyba plutokracja
(z propagandą socjalistyczną na użytek plebsu)

> Tak. Po prostu mam tylko to czego potrzebuje, a nie najdroższe
> oprogramowanie istniejące na rynku.

> Raczej rozsądna. Patrz wyżej.

ŻJ:Czyżbyś była z UW?

> Napisała, że w księgarniach jest niedostępna. Wyprowadziłam ją z błędu.
> Chyba wystarczy. Szczególnie, że wiesz, co sądzę o kserowaniu.
> --
> Joanna
> http://jduszczynska.republika.pl

ŻJ: Idąc za myślą: proponuję zlikwidowanie większości punktów ksero w
Polsce - będzie lepiej,
a także zlikwidowanie wszystkich firm w których używa się pirackiego
oprogramowania
(wg BSA około 50% firm w Polsce)- będzie cudownie.
Do tego jeszcze doliczyć 80-85% rolników (ok 3mln) którzy zbankrutują
(przepraszam odejdą z rolnictwa) na skutek otrzymania dotacji po wejściu
do UE. (teksty źródłowe na życzenie) - to już pełny orgazm.
Czyli wspaniały program dla Polski.
Żurek Janusz

12. Data: 2002-03-25 08:44:25

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lutien" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> :) dziekuje :) jednakze wyszukiwarka interentowa podaje mi taki adres
> strony internetowej emiku n aktory nie moge wejsc
http://sklep.empik.com.pl/

Ten sklep zbankrutował... Znaczy może nie sklep, a firma , co to go dla
Empika prowadziła.

13. Data: 2002-03-25 08:48:19

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Żurek" <j...@k...net.pl> napisał w wiadomości

Przepraszam, ale jeśli będę miała ochotę na dyskusję o polityce, to się
wybiorę na pl.soc.polityka.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl