Kto ma ochotę na szaleństwo bylinowe?

81. Data: 2004-03-25 19:24:50

Temat: Re: Kto ma ochotę na szaleństwo bylinow e? -> kierunek Kokotów
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

[o pakowaniu]

> bo piętrowo raczej sie > nie da( za wyjątkiem bylin, równo
> skrzyneczki poukładac mozna jedna na > drugiej).

Co się nie da? Drzewek się nie da piętrowo? Oczywiście, że się
da... :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek + tico
--
Pewien szacowny Mikołaj święty
zgrzeszył i zaczął płacić alimenty

82. Data: 2004-03-25 19:39:50

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko napisał:
> Marta Góra <m...@m...pl> writes:
>
> [o pakowaniu]

> Co się nie da? Drzewek się nie da piętrowo? Oczywiście, że się
> da... :-)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek + tico

No tak - może ja po prostu doświadczenia nie mam:-)

Pozdrawiam
Marta + żółta buda

83. Data: 2004-03-25 19:40:51

Temat: Re: Kto ma ochotę na szaleństwo bylinowe? -opis dojazdu do szkółki
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Końmi nie odciągniesz, jedzie oczywiście:-)

No... ja myślę:-)))

ukłony dla Teresy i koni też:-)))

Marta

84. Data: 2004-03-25 21:20:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Co się nie da? Drzewek się nie da piętrowo? Oczywiście, że się
> da... :-)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek + tico
:)
a ja w swojego Isuzu midi
mam w planie upakowac 425 drzewek leszczyny
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

85. Data: 2004-03-26 00:30:08

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia sporządziła listę:
> [...]
> Zuzia-Kasia, Blanka Zych z mężem i potomkiem);
> Frakcja wschodnia na występach gościnnych  (Dirko);
> Frakcja śląsko-dąbrowsko-bielska (Gabi, Mira, boletus, Kronopio i ja);
> Frakcja beskidzka (Marta Góra);
> Frakcja opolska (krycha - czy z Kamilą?);
> Frakcja warszawska (Ewa i Robert R. z bliżej niewyjaśnioną ilością
> przyjaciół).
>
> Duchem obecni będą:
> Frakcja żuławska za pośrednictwem wrocławskiej;
> Frakcja poznańska za pośrednictwem beskidzkiej.
> Frakcja z Lublina jako pączkujący i głęboko zakonspirowany byliniarz.

Dopisuję się na obecność cielesną :-)
Na 24 kwietnia. Program "full wypas" ;-) włącznie z wymianą roślin pomiędzy
grupowiczami :-)

Pozdrawiam z nieposkromionym apetytem ;-)

Zbyszek

86. Data: 2004-03-26 06:49:23

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Nawet nie myślałam, że bez przyjedziesz:-))))
> Ale jako wspomagacz silnej woli jednak nie działa:-(

No nie dziala...
On po prostu po latach ciezkich doswiadczen malzenskich wie, co jest
realne, a z zywiolem i tak sie nie wygra :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. juz planujaca, co gdzie wetknie do piachu

87. Data: 2004-03-26 08:38:30

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> napisał w
wiadomości news:5a33.00002875.4063798f@newsgate.onet.pl...
| Basia sporządziła listę:

[ciach]

| Dopisuję się na obecność cielesną :-)
| Na 24 kwietnia. Program "full wypas" ;-) włącznie z wymianą roślin
pomiędzy
| grupowiczami :-)

O wymianie roślin do tej pory nie było mowy - ale to się rozumie przez samo
się. Pewne...hm...ustalenia są już czynione od dawna:-)

Pozdrawiam, Basia.

88. Data: 2004-03-26 09:09:41

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O wymianie roślin do tej pory nie było mowy - ale to się rozumie
przez samo
> się. Pewne...hm...ustalenia są już czynione od dawna:-)

To ja ogłoszę na forum:

do oddania w dobre ręce dalszy ciąg wielkiej kępy spartiny
"Aureomarginata"
(likwiduję jedną kępę, żeby mieć gdzie posadzić byliny nabyte w
Kokotowie ;-) ).
Siły grupowe w jesieni jej nie zmogły, zbyt małe liczebnie na taką
ilość zielska.

Chętni z dobrymi rękami nadal mile widziani.

Pozdrawiam
Ewa

89. Data: 2004-03-26 12:31:41

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

żytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
(...)
> Frakcja opolska (krycha - czy z Kamilą?);
Oczywiście :-)

pozdrawiam Krycha

90. Data: 2004-03-26 12:40:38

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Mazur"
(...)
Tak jest :-)

> Dopisuję się na obecność cielesną :-)
> Na 24 kwietnia. Program "full wypas" ;-) włącznie z wymianą roślin
pomiędzy
> grupowiczami :-)

Skoro jest przewidziana i taka forma spotkania,
to muszę zacząć coś przygotowywać.
Ale jak skoro ziemia jeszcze śniegiem okryta,
a zimno na tyle, że z domu nie chce się wytykać nosa.

pozdrawiam Krycha

jak siać bazylię?
wiosenna burza
PKWŁ- nowe zdjęcia