Kto ma ochotę na szaleństwo bylinowe?

71. Data: 2004-03-25 15:11:21

Temat: Re: Kto ma ochotę na szaleństwo bylinow e? -> kierunek Kokotów
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:

> Proponujesz sklonowanie frakcji wroclawskiej?

Jest to jakiś pomysł;-)))

Pozdrawiam
Marta ubawiona

72. Data: 2004-03-25 16:38:36

Temat: Re: Kto ma ochotę na szaleństwo bylinowe?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał...

Marto, jeśli masz "pod ręką" - to puść, proszę, na grupę. Nie chce mi sie po
samochodzie grzebać:-)

Pozdrawiam, Basia.

73. Data: 2004-03-25 16:38:44

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> odżegnujący

> Od jakich korzeni ?! Dąbrowskich ???
> Urodziłem się w frakcji bielskiej, ot co !

Waszmość kapryśny jesteś. Przy kolejnym podsumowaniu poprawię.

Pozdrawiam, Basia.

74. Data: 2004-03-25 16:39:02

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:c3u3d6$fh2$...@a...news.tpi.pl...

> A mój duch (bez pośredników) to co???

Liczą się TYLKO duchy kupujące:-)

Pozdrawiam, Basia.

75. Data: 2004-03-25 16:39:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in news:c3u3d6$fh2$2
> @atlantis.news.tpi.pl:

> W ten sposob liczac to mnie bedzie dwoje, bo Kol. Malzonek za kierowce
robi
> :-)

Nawet nie myślałam, że bez przyjedziesz:-))))
Ale jako wspomagacz silnej woli jednak nie działa:-(

Pozdrawiam, Basia.

76. Data: 2004-03-25 16:57:31

Temat: Re: Kto ma ochotę na szaleństwo bylinowe? -opis dojazdu do szkółki
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Użytkownik "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Marto, jeśli masz "pod ręką" - to puść, proszę, na grupę. Nie chce mi sie po
> samochodzie grzebać:-)

Proszę bardzo - oto opis sporządzyn prze p. Weinara:

"Zgodnie z umową przesyłam opis trasy dojazdu do naszego Centrum
Sprzedaży
(niestety mapka jest dopiero w przygotowaniu):
1. Z autostrady "Katowickiej" kierujemy się na obwodnicę Krakowa -
kierunek
Rzeszów, Tarnów (dokładnie chodzi o Wieliczkę),
2. Nie wjeżdżamy do Wieliczki tylko w dalszym ciągu kierujemy się na
Rzeszów, Tarnów,
3. Mijamy pierwsze skrzyżowanie ze światłami,
4. Kolejne skrzyżowanie na "górce" (po prawej stronie salon Peugeot)
skręcamy w lewo, kierunek Czarnochowice,
5. Jedziemy cały czas przed siebie, aż do momentu gdy będzie
skrzyżowanie z
możliwością skrętu w lewo i w prawo (prosto drogi nie będzie),
6. Skręcamy w prawo, wjeżdżamy do Kokotowa, mijamy skrzyżowanie jadąc na
wprost (po lewej stronie niebieski sklep "Szeląg"),
7. Następnie skręcamy w lewo kierunek "Skład Opału",
8. Przejeżdżamy po wiaduktem kolejowym, za wiaduktem w prawo, jeszcze
około
400 metrów i pojawi się tablica reklamowa "Centrum Roślin Ozdobnych"

P.S. Przesłanie opisu trasy dojazdu to dla nas żaden kłopot.

Pozdrawiamy
Paweł Weinar Firma eKOM"

Być moze i mapka sie pojawiła?
Dla osób, które pojadą tam pierwszy raz: do odnalezienia tabliczki z
napisem Skład Opału potrzebny jest sokoli wzrok.

Natomiast trasa z Kokotowa do Krzywaczki to bajka i nie ma chyba sensu
tłumaczyć, zważywszy że pewnie pojedziemy tam grupą.
Szkólka w Krzywaczce jest czynna dłuzej o ile pamiętam.

Pozdrawiam
Marta

PS. A co z Teresą, że się niedyskretnie zapytam???

77. Data: 2004-03-25 18:12:27

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najnowsza statystyka:

Frakcja wrocławska (Ewa Szczęśniak z Kol.Małżonkiem, państwo Sapijaszkowie,
Ania
Dudek);
Frakcja krakowska (Ewa "T.W." z silną wolą, Zosia i Krzyś Wilkowie,
Zuzia-Kasia, Blanka Zych z mężem i potomkiem);
Frakcja wschodnia na występach gościnnych (Dirko);
Frakcja śląsko-dąbrowsko-bielska (Gabi, Mira, boletus, Kronopio i ja);
Frakcja beskidzka (Marta Góra);
Frakcja opolska (krycha - czy z Kamilą?);
Frakcja warszawska (Ewa i Robert R. z bliżej niewyjaśnioną ilością
przyjaciół).

Duchem obecni będą:
Frakcja żuławska za pośrednictwem wrocławskiej;
Frakcja poznańska za pośrednictwem beskidzkiej.
Frakcja z Lublina jako pączkujący i głęboko zakonspirowany byliniarz.

Pozdrawiam, Basia.

78. Data: 2004-03-25 18:13:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

| 1. Z autostrady "Katowickiej" kierujemy się na obwodnicę Krakowa -
| kierunek
| Rzeszów, Tarnów (dokładnie chodzi o Wieliczkę),
[ciach]
| 5. Jedziemy cały czas przed siebie, aż do momentu gdy będzie
| skrzyżowanie z
| możliwością skrętu w lewo i w prawo (prosto drogi nie będzie),

Tam jest drogowskaz na Kokotów.

[ciach]

| Dla osób, które pojadą tam pierwszy raz: do odnalezienia tabliczki z
| napisem Skład Opału potrzebny jest sokoli wzrok.

Fakt, trzeba bardzo uważać.

| PS. A co z Teresą, że się niedyskretnie zapytam???

Końmi nie odciągniesz, jedzie oczywiście:-)

Pozdrawiam, Basia.

79. Data: 2004-03-25 18:30:02

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Waszmość kapryśny jesteś. Przy kolejnym podsumowaniu poprawię.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Sam poprawię : frakcja śląsko-bielska,
a dąbrowska niech się do szkieletczyzny
przyklei.

Pozdrawia tradycyjnie boletus

80. Data: 2004-03-25 18:33:30

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla osób, które pojadą tam pierwszy raz: do odnalezienia tabliczki z
> napisem Skład Opału potrzebny jest sokoli wzrok.

Dirko ! Ty kierujesz, bo ja mam sokoli wzrok !

Pozdrawia z hałdy boletus

jak siać bazylię?
wiosenna burza
PKWŁ- nowe zdjęcia